Jump to content

burglar

david

Recommended Posts

thanks ;) , maar moet je dit allemaal in 1 dag stelen of kan het in een paar dagen ook? B)

Alles in 1 dagje, als je je spullen gaat afleveren moet je gestolen hebben voor $10.000 (in 1 keer).

Bewerkt: door SayHello!
Delen op andere websites

thanks ;) , maar moet je dit allemaal in 1 dag stelen of kan het in een paar dagen ook? B)

Alles in 1 dagje, als je je spullen gaat afleveren moet je gestolen hebben voor $10.000 (in 1 keer).

volgens mij klopt dat niet en kan je er rustig dagen over doen als het eindbedrag uiteindelijk maar $10.000 is, maar ik weet dat niet 100% zeker.

Delen op andere websites

volgens mij klopt dat niet en kan je er rustig dagen over doen als het eindbedrag uiteindelijk maar $10.000 is, maar ik weet dat niet 100% zeker.

Volgens mij moet je net zoals SayHello! al zei,het in een dag doen. ;)

Bewerkt: door *MARCO*
Delen op andere websites

Dat dacht ik ook :) . Want anders moet je wel heel snel zijn.

Ik zeg niet dat het niet haalbaar is.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...