BoerTijger Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2012 Ik stuur ook met een stuur, stuurt inderdaad stukken fijner. Sowieso een aanrader. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 20 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Welk stuur hebben jullie allemaal en welke raden jullie aan voor dit spel? Hij moet wel degelijk zijn en niet binnen een jaar kapot Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Welk stuur hebben jullie allemaal en welke raden jullie aan voor dit spel? Hij moet wel degelijk zijn en niet binnen een jaar kapot Logitech stuurtjes zijn altijd wel goed. Denk aan de Driving Force, G25, G27 etc. Ikzelf heb nu al 3 jaar een G25 en nog steeds geen schade, het leer van het stuur zit nog steeds lekker, geen krassen etc.. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Ik heb echt een baggere stuur, alleen stuur werkt, gaspandaal kapot, dat ding achter stuur kapot. 30euro was ie toen. Reageren
moechy Geplaatst: 20 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Morgen de demo maar eens downloaden. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 20 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Ik heb de Full-versie. Demo is trouwens 10 vrachten. Of 4000KM Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Heb trouwens ook ontdekt dat veel wegen niet toegankelijk zijn in de demo. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 20 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Zijn al aardig wat linkjes om hem niet legaal te verkrijgen. Dus dalijk even binnenhalen en smullen van de game. Mischien dat ik hem later koop, als ik wat geld heb, of als hij goedkoper word. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Ik heb de demo ook maar eens gedownload. Ik vind het leuk om te spelen maar die ritten duren soms zo lang. Misschien ligt het aan mij, het kan ook zijn dat ik in Engeland gewoon teveel ongelukken had omdat ik moest wennen aan de omgekeerde wereld die daar plaatsvind. Overigens draait het spel prima met mijn i5 en Geforce GT540M Reageren
BoerTijger Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Dat de ritten lang duren, tsja. Daar kun je gewoon niks aan doen, dat is nou eenmaal gewoon zo. En in Engeland, weinig ongelukken, wel veel snelheidsboete´s Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Snelheidsboetes heb ik nog geen last van gehad. De enige boete die ik op het moment heb gekregen is door rood licht rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.