BoerTijger Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2012 Daar heb ik echt absoluut geen last van , het zijn echt puur de snelheidsboetes die hebt bederven.. Reageren
Kloep Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Kan iemand me toevallig vertellen wat het verschil is tussen de demo en de volledige versie? Vind de demo namelijk al aardig uitgebreid. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Heb het even gespeeld. Na de tutorial en de helft van de eerste "missie" al 12.000 euro schuld door boetes. Het gaat al zo langzaam, en dan moet ik ook nog eens 50 rijden in plaats van 90. Verder is er een aantal details onjuist, stoplichten in Nederland die voor groen op oranje gaan, verkeerde lettertypen op de verkeersborden, en - vooral - de ongelooflijk inconsistente en matige Nederlandse vertaling. Niet echt een spel voor mij, vrees ik. Reageren
commando Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 (bewerkt) Ik moet zeggen dit 2e deel is een stuk leuker dan het eerste deel... Al vind ik het een beetje geloof het of niet " te " realistisch, zit ik een uur chauffeurtje te spelen, terwijl ik ook gewoon in reallife een uurtje kon chauffeurtje spelen ( dan verdiende ik er wel geld mee ;P ). Radio op, beetje snelweg volgen; Het lijkt wel alsof ik naar mn werk ga.... Tot op het moment dat onderhand zit weg te dutten en er een Citroen C4 met 50 kmh op zijn remmen gaat voor me op de snelweg, en ik een botsing creëer. Goh, wat ben ik dan blij dat het niet echt is... Dat fietspad ontdekte ik trouwens ook op de weg naar Duisburg En inderdaad, de nadelen die Flitskikker opmerkt, die vielen mij ook op Bewerkt: 21 oktober 2012 door commando Reageren
TalkingPear Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Heb het nu ook, vind het erg leuk. Het is niet perfect. Maar het is zeker een prima game. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Kan iemand me toevallig vertellen wat het verschil is tussen de demo en de volledige versie? Vind de demo namelijk al aardig uitgebreid. Bij de demo kun je maximaal 10 vrachten doen, of 4000km rijden. Reageren
moechy Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Ik heb de Full-versie. Demo is trouwens 10 vrachten. Of 4000KM Ik heb het ondertussen ook Full . Speel het btw zonder problemen op hoog, straks eens proberen of ultra me ook lukt. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Het spel; tsja, je moet er van houden om zolang in een truck te willen zitten, en redelijk sloom rijden. Als je het leuk vindt is het gewoon een te gek spel, anders raad ik je dit spel ook zeer af. Reageren
Sublime Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Heb het even gespeeld. Na de tutorial en de helft van de eerste "missie" al 12.000 euro schuld door boetes. Het gaat al zo langzaam, en dan moet ik ook nog eens 50 rijden in plaats van 90. Verder is er een aantal details onjuist, stoplichten in Nederland die voor groen op oranje gaan, verkeerde lettertypen op de verkeersborden, en - vooral - de ongelooflijk inconsistente en matige Nederlandse vertaling. Niet echt een spel voor mij, vrees ik. Dat klinkt geweldig! Daar doe ik het voor. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 I love a rainy night.. (Oostenrijk s'avonds met Regen & Mist = Levensgevaarlijk ) Pics: Reageren
TalkingPear Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Ben net begonnen dus heb nog niet mijn eigen truck. Heb rond de 15 duizend tot nu toe verdiend. Heb al een paar ritjes in Nederland, België, Engeland en Duitsland gedaan. Reageren
moechy Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Op het juiste baanvak houden is moeilijk blijkbaar . Overigens lukt het zonder haperingen en lekker vlot op ultra. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Op het moment een eigen truck, en 31000 euro op de bankrekening, nu bezig met een ritje van 20000 euro. Verdiend lekker zo (A) Reageren
Venzio Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Heb ETS 1 wel eens gespeeld, werd alleen erg saai na een paar keer spelen, hoe zit dat met deze? Reageren
moechy Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Serieuze verbetering. Ben overigens nog steeds als interim bezig, nu van lille naar liege met kiezelstenen aan het rijden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.