Bassieboy35 Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Volgens mij maakt het niet zoveel uit als je nou de goedkoopste of duurste truck hebt, misschien heeft de duurste een betere motor, maar voor de rest maakt het niets uit. Ik vind het zelf wel prettig dat als ik een berg op moet dat ik dat gewoon met 80 kan doen in plaats van 30. Dat is wel handig ja, maar 80 km/h is ook ongeveer de grens over hoe hard je door de bocht wil . Reageren
TalkingPear Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Ik heb nu rond de 22 duizend gespaard. Ga denk ik geen lening nemen. Op dit moment tenminste niet. Ik haal eigenlijk bijna geen boetes binnen. Haal alleen soms een boete binnen omdat iemand dan tegen me praat en ik niet goed oplet. Reageren
moechy Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Zo auto-onderdelen van amsterdam naar london gevoerd, en nu bezig met kunstmest van londen naar brussel. Heeft het veel voordelen zo'n lening nemen en een eigen truck kopen? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Zo auto-onderdelen van amsterdam naar london gevoerd, en nu bezig met kunstmest van londen naar brussel. Heeft het veel voordelen zo'n lening nemen en een eigen truck kopen? Je hebt een eigen truck, levert meer op. (De vrachten) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Naar mijn mening wel, aangezien je een truck ervoor kan kopen wat meer geld opleverd, en een lening is op zich wel goed terug te betalen. Ik los meer dan 5000 per dag af, maar als je 2 vrachten doet per dag, maak ik nog een winst van rond de 15.000. Reageren
Sublime Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Nice, hiermee ga ik me erg lang vermaken tijdens de lessen Reageren
commando Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 je moet al die repareerkosten zelf betalen daarin tegen, dat kost me een vermogen... steeds al die mallotige auto's die 30 op een 100 weg rijden, idioten.... Reageren
TalkingPear Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 En de kosten voor benzine moet je ook als particulier zelf betalen, ik blijf een tijdje gewoon rijden voor andere bedrijven en kijk later wel of ik dan nog wat kan lenen. Ik weet niet of ik gelijk voor de beste truck wil gaan sparen, of gewoon een instapmodel. Ligt er een beetje aan hoe lang ik het volhoud zonder het hebben van een eigen truck. Reageren
moechy Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Tot hiertoe houdt ik het wel vol door als interim te rijden, enige nadeel is dat het wel wat weinig verdiend . Nog een paar vrachtjes als interim doen en dan leningkje aangaan denk ik. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Een volle tank kost ongeveer 1500, waarmee je meer dan 2500 KM kan rijden, dus dat is te doen. Schade is dan weer een klein probleem, maar iets voorzichtiger rijden? Reageren
moechy Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 VInd alleen het afleveren van vrachten moeilijk, omdat de trucks zo traag sturen met toetsenbord, hierdoor mis ik ook wel eens een bocht . Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 En de kosten voor benzine moet je ook als particulier zelf betalen, ik blijf een tijdje gewoon rijden voor andere bedrijven en kijk later wel of ik dan nog wat kan lenen. Ik weet niet of ik gelijk voor de beste truck wil gaan sparen, of gewoon een instapmodel. Ligt er een beetje aan hoe lang ik het volhoud zonder het hebben van een eigen truck. Kan niet, je hebt levels.. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Op het juiste baanvak houden is moeilijk blijkbaar . Overigens lukt het zonder haperingen en lekker vlot op ultra. Nee, helemaal niet eingelijk. Ik zat te focussen op de borden om goeie screens te pakken. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Ik heb inmiddels al twee trucks tot mijn beschikking en al een medewerker in mijn bedrijf. Nog even en al het geld komt automatisch binnen haha. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2012 Omdat ik 7.000 euro per lange rit en dan trucks voor 100.000 een beetje duur vind, heb ik maar even CheatEngine uit de kast gehaald. Toen mooi een truck gekocht en mijn 12.000 schuld afgelost. 's Nachts rijden is wel vervelend. Het was pikkedonker en opeens verschijnt er een T-splitsing, dus dat was een flinke botsing. Jammer dat het bij een instant stop en "Schade 30%" bleef in plaats van de vervoerde rijst over de weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.