GekkieJ01 Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Wanneer ik dit spel ook zou hebben ( als mijn laptop hem aankon ), zou ik die ook hebben gekocht. Feit blijft wanneer iedereen het spel download en niemand zijn of haar spaarpotje open trekt. Dan gaan de uitgevers uiteindelijk keihard ten onder door de schulden die ze maken. Vooral bij kleine uitgevers zoals Excalibur, waar iedereen voor z'n geld werkt. Uitgevers zoals EAGames die miljarden winst maken per jaar houden het wel uit. Maarja, die vragen ook 60 euro voor een spel als Fifa13. Terwijl ik ETS2 ( die stukken minder verkocht worden ), maar wel 28 euro goedkoper is ( bron: bol.com ), even goed vindt als Fifa13. Iedereen wilt toch van die officiele trucks erin, nou die licenties moeten ook betaald worden. Dus hup, geen getwijfel en kom met geld op de toonbank. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Wat krijg je als je met 100 km/h op een kruising afrijdt en er staat een vrachtwagen stil? Juist ja! Dit! Reageren
Sublime Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Het worden eerder crash scenes op dit topic Heb wel last van een Hoax denk ik :o Reageren
Venzio Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Zit er toch over te twijfelen of ik hem zal kopen, lijkt me leuk maar voor hoe lang? Is niet dat ik het geld er niet voor heb, maar het er voor over hebben is iets anders. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 @Mitchelhal, noem je dat een crash? @Venzio, tsja. Vraag je 1 ding af; hou ik van rijden in een truck lang? Ja > Kopen, Nee > NIet kopen. Reageren
Venzio Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 @Mitchelhal, noem je dat een crash? @Venzio, tsja. Vraag je 1 ding af; hou ik van rijden in een truck lang? Ja > Kopen, Nee > NIet kopen. Ja daar houd ik wel van, vind het zelf wel leuk lekker lang ''relaxed'' rijden maar blijft het na een maand nog leuk? (Kan niemand zeggen op dit moment op dat het zo kort uit is natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel) Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Jawel, en anders, wat ik voorheen deed met ETS1 en Scania Truck Driving Simulator, ik deed wel is een weekje een ander spel, en toen deed ik het weer met veel plezier, zeker wel een maand of 2/3. Ik vind het spel 30 euro waard, en als je van trucken houdt > kopen. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 @BoerTijger Ja natuurlijk is het een crash! Want ik had al een schade van 80%. Ik kon toen niet meer verder rijden. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Schade van 80%?! Hoe doe je dat?! Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Vol op wegwerkzaamheden knallen nadat ik mijn muis per ongeluk aanstoote. Camera schoot naar links en BAM! Crash. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Jij kunt gewoon niet rijden. Mijn Truckje: Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 (bewerkt) Wat gebeurt er als je te hard rijdt in het donker? Juist ja... dit: Bewerkt: 22 oktober 2012 door Dipsie8 Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 (bewerkt) Mijn nieuwe geupgrade truck! Bewerkt: 22 oktober 2012 door Mitchelhal Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 (bewerkt) @Dipsie, jou spel ziet er echt niet uit. Edit: Btw geld cheaten is noob... Bewerkt: 22 oktober 2012 door BiglifeRPG Reageren
TalkingPear Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Vind trouwens die ingame radio optie ook best handig gedaan, deed bij het eerste deel wel eens de radio op internet aan maar dit is veel simpeler. Hopelijk kan ik snel weer verder. Mijn broer zit nu op de gaming PC... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.