Dipsie8 Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 (bewerkt) Oh, dat was die savegame (DE ENIGE, IK HEB ER 2, 1tje is met geldcheat, 1 zonder =) Dus ik cheat niet hoor! Bewerkt: 22 oktober 2012 door Dipsie8 Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 (bewerkt) Ik vind cheats een beetje jammer. Het haalt gewoon de lol van de game af. Bewerkt: 22 oktober 2012 door Mitchelhal Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Ag, zo´n spel is leuk (vind ik zelf persoonlijk) als je niet cheat, bedrijf opbouwen. Zelf geld verdienen e.t.c., mij lijkt dat je dan gewoon veel meer plezier, en langer plezier hebt. Reageren
Venzio Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik heb net even de demo gedownload, ik zal die eerst even uitproberen voordat ik hem uberhaupt koop. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Ja, Met cheaten gaat de lol eraf. Wel zijn er al mods waarbij Dav ingame DAF word en Majestic Mercedes. Ik heb de demo gespeeld en was meteen overtuigd. Ik heb hem niet legaal verkregen, want binnen 1 dag stond de full versie al online! Slimme mensen van SCS! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 @Mitchenal, PM mij de link eens. Vind Majestic lelijk. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Ja, Met cheaten gaat de lol eraf. Wel zijn er al mods waarbij Dav ingame DAF word en Majestic Mercedes. Ik heb de demo gespeeld en was meteen overtuigd. Ik heb hem niet legaal verkregen, want binnen 1 dag stond de full versie al online! Slimme mensen van SCS! Mensen van SCS kunnen niet zomaar voorkomen dat er downloads worden geplaatst. Zo sterk is de beveiliging nou eenmaal nog niet, of is er al wel maar zijn de hackers weer te goed o.i.d. Reageren
Venzio Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Ja, Met cheaten gaat de lol eraf. Wel zijn er al mods waarbij Dav ingame DAF word en Majestic Mercedes. Ik heb de demo gespeeld en was meteen overtuigd. Ik heb hem niet legaal verkregen, want binnen 1 dag stond de full versie al online! Slimme mensen van SCS! Ach, door dit soort acties komt er dan maar geen ETS deeltje 3.. Ook al zit er geen multiplayer (correct me if I'm wrong) in, als het een goed spel is, wat jij zelf zegt, wat maakt die dertig euro dan uit? Als je er veel plezier in hebt, zij hebben enorm veel moeite moeten doen om dat spel te maken. Ik vind dan niet dat je ze die dertig euro niet moet gunnen, maar dat is je eigen mening. Ik ga de demo nu even proberen. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 (bewerkt) Hm, ik speel ook zonder cheats hoor... Die savegame met cheats gebruik ik nooit Het spel is ook een heel stuk leuker zonder cheats, ik sta nu 1000 euro in de min want ik heb net een nieuwe truck gekocht van MAN, die al up to date is (Zoals ik het KAN upgraden) welke 150k kostte.. Btw, nog net dikke faal gehaald... Bewerkt: 22 oktober 2012 door Dipsie8 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik heb hem lekker wel legaal. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Weet je. Ik gun ze die €30 echt wel hoor! Alleen als je kon kiezen tussen gratis of €30 wat zou je dan doen? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Gewoon kopen? Hun hebben er 8 jaar aan gewerkt... Reageren
Jarno91 Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik zou hem gewoon kopen voor 30 euro ook al kan ik hem illegaal gratis downloaden Dat is hetzelfde als dat je werk hebt en jou baas geeft je geen salaris Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Weet je. Ik gun ze die €30 echt wel hoor! Alleen als je kon kiezen tussen gratis of €30 wat zou je dan doen? Als je het een goed spel vind wil je toch dat er een deeltje drie komt. Wanneer mensen het spel niet kopen zal er nooit een deel drie komen. Zover denken de meeste mensen niet na helaas. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik denk dat ik hem wel ga kopen hoor! Want die Full versie die ik illegaal gedownload heb is echt slecht. Vraagt iedere keer weer om activatie. Dan koop ik hem wel bij bol.com Leuk met cover enzo en schijfje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.