KoningJesper Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Der heeft niemand zo'n gratis steamcode voor dit spel toevallig? Heb dionkoffie een pm gestuurd, maar die reageert er al 5 weken niet op. Ik heb ETS2 toen gekocht voor 7 euro inclusief andere games van SCSsoft.Toen was ETS2 €2,50. Je kan wachten tot ETS2 weer in de aanbieding komt op Steam. heb precies hetzelfde met dion Reageren
JJ-B Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik vond eigenlijk het spel niet helemaal mijn ding, al vind ik de natuur wel echt nice. Ik had graag ook wel in een bos of wat offroad gereden Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik vond eigenlijk het spel niet helemaal mijn ding, al vind ik de natuur wel echt nice. Ik had graag ook wel in een bos of wat offroad gereden daarvoor download je gewoon maps Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Meh, vind het stom om aan zo'n spel geld te geven . Heb het wel even gespeeld toen het net uitkwam, codes waren er genoeg Ik heb 'm nog steeds gecrackt, met de laatste update. Der heeft niemand zo'n gratis steamcode voor dit spel toevallig? Heb dionkoffie een pm gestuurd, maar die reageert er al 5 weken niet op. Ik heb ETS2 toen gekocht voor 7 euro inclusief andere games van SCSsoft.Toen was ETS2 €2,50. Je kan wachten tot ETS2 weer in de aanbieding komt op Steam. heb precies hetzelfde met dion Ik had een pb terug gehad dat er geen codes meer waren, maar dat ik de volgende was als hij weer codes had. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Meh, vind het stom om aan zo'n spel geld te geven . Heb het wel even gespeeld toen het net uitkwam, codes waren er genoeg Ik heb 'm nog steeds gecrackt, met de laatste update. Der heeft niemand zo'n gratis steamcode voor dit spel toevallig? Heb dionkoffie een pm gestuurd, maar die reageert er al 5 weken niet op. Ik heb ETS2 toen gekocht voor 7 euro inclusief andere games van SCSsoft.Toen was ETS2 €2,50. Je kan wachten tot ETS2 weer in de aanbieding komt op Steam. heb precies hetzelfde met dion Ik had een pb terug gehad dat er geen codes meer waren, maar dat ik de volgende was als hij weer codes had. Wanneer? Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 @KoningJesper Nyltje: Verzonden 2 oktober 2014 - 12:56 Dionkoffie: Verzonden 2 oktober 2014 - 19:32 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 @KoningJesper Nyltje: Verzonden 2 oktober 2014 - 12:56 Dionkoffie: Verzonden 2 oktober 2014 - 19:32 Oke thx! Reageren
moechy Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik heb het ondertussen ook weer . Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 Ik zag een tijdje geleden ets2 op een schijfje bij makro voor €3,74 excl. Reageren
moechy Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Weet er trouwens iemand of je die optionele spotlampen die je op je dak etc kan plaatsen ook daadwerkelijk aan kan steken? Ik weet dat die kleine lichtjes wel branden, maar die grote spots niet? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 (bewerkt) Ja, dan moet je op F3 of iets in die richting drukken, dan ketting je een pop-up en dan kan je selecteren welke lichten je kan laten branden. (Dak, voorkant, baken, stadslicht, mistlampen en groitlicht). Bewerkt: 1 november 2014 door TheDutchWesley Reageren
moechy Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Het is F4, mocht er nog iemand het willen weten. Als je dit in je cockpit doet of je duwt 2x F4 dan kan je ook je spiegels bijregelen . En net men truck wat aangepast. Zo was ie : Zo is ie nu: Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Spiegels kon al via het menu -geloof ik-. De as voor je vrachtwagen op-en-neer laten doe je met U. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Ik had een hele tijd geleden, de demo van Euro Truck Simulator 2 gedownload. En ik mocht hem maar 1 uur spelen, en toen kwam er in mijn beeld "Je moet hem kopen voor 30 euro". Maar is dit wel normaal?? Reageren
moechy Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Spiegels kon al via het menu -geloof ik-. De as voor je vrachtwagen op-en-neer laten doe je met U. Is dat laatste niet enkel in die beta-update? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.