TheDutchWesley Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Ets2 is nu 4,99 op steam. High Power Cargo Pack is 2,24. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Nog mensen actief op deze game? Reageren
Together Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Ja ik speel het nog wel is. Maar dan wel de MP. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Ik heb momenteel de demo nogeens geinstaleerd en ben van plan het te kopen. Is de multiplayer uitgebreid of niet? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Ik heb momenteel de demo nogeens geinstaleerd en ben van plan het te kopen. Is de multiplayer uitgebreid of niet? er zijn alleen vrachtwagens van andere online gamers. Verder zie je niks op de weg. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 (bewerkt) Dus gewoon de singleplayer online. Mmm dan ga ik het nog even bekijken mss als die op steam terug 5 euro wordt koop ik hem Bewerkt: 4 december 2014 door ZeroJens Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Dus gewoon de singleplayer online. Mmm dan ga ik het nog even bekijken mss als die op steam terug 5 euro wordt koop ik hem Gisteren via Steam ETS2 Christmas Bundle ( vette shit ouwe! ) gekocht voor 4,99. Geen geld, bevalt me prima. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Is het spel wel worth om te kopen? Ik zie mezelf niet alleen maar rondrijden zonder enige activiteit... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Dat verschilt echt per persoon. Ik zelf vind het erg leuk om gewoon rond te toeren met die trucks, skyradio op de achtergrond als muziekstream. Maar je hebt ook mensen die het allemaal te lang duurt. Voor die raad ik het spel af. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Haha, waarschijnlijk ben ik dan een van die personen bij wie het te lang duurt. Dan koop ik 'm dus niet. Het lijkt me na een tijd namelijk een beetje eentonig worden en ik heb ook niet veel met vrachtwagens. Bedankt voor je reactie! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 (bewerkt) Haha, waarschijnlijk ben ik dan een van die personen bij wie het te lang duurt. Dan koop ik 'm dus niet. Het lijkt me na een tijd namelijk een beetje eentonig worden en ik heb ook niet veel met vrachtwagens. Bedankt voor je reactie! Toch zal ik die 3 euro er in investeren. Het begin is moeilijk, maar voor 3 euro zal je er meer plezier van hebben dan zo'n scholierenpakket met frikandelbroodjes en energy bij de AH. Daar komt op steam erbij dat je de multiplayer is. Waar je altijd in een deuk ligt van de ravage bij Europoort en de lol die je daar hebt, is onvergetelijk. De details van dat spel is echt ongelovelijk. + je kan je spel helemaal naar je smaak aanpassen; er zijn duizenden mods. Bewerkt: 19 december 2014 door TheDutchWesley Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Hij is nu met forse korting te koop op Steam, naar mijn idee voor die prijs wel een aanrader. Het spel kent haar nadelen, de wegen zijn soms wat eentonig, steden zien er vaak een beetje hetzelfde uit. Wat misschien een groter nadeel is, is dat je op gegeven moment een keer uitgespeeld raakt. Dan laat je het spel een tijd liggen en vervolgens ga je het weer spelen. Er zitten ook veel pluspunten aan, je wil graag voor zoveel mogelijk grote garages gaan en een beetje goede chauffeurs hebben. Naarmate je meer ervaring krijgt dan worden je reizen langer, maar ook waardevoller. Dat maakt het ook weer een stuk leuker. Met de multiplayer en mods ben ik niet echt bekend, ik heb er wel van gehoord maar nog niet mee gespeeld. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 De OSX béta versie is vanaf nu beschikbaar! Je kan dan ETS2 op Windows én MAC spelen! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Ik ga hem waarschijnlijk ook kopen. Ik heb wel eens de Demo geprobeerd, en ik vond het een hele leuke spel. En het lange reizen boeit mij niet zozeer, want onderweg kom je allemaal leuke interessante plekken tegen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Voor 3 euro zeker doen, ik heb er toen 45 euro aan betaald en ik vind het hem nog steeds meer dan waard! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.