Ezra24rct3 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik heb hem begin deze maand gekocht, maar vandaag ivm een upgrade pas goed kunnen spelen, en wat ben ik slecht zeg :$ IK ga binnenkort eens de multiplayer installeren. Wil wel eens weten hoe snel ik geband word. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik heb hem begin deze maand gekocht, maar vandaag ivm een upgrade pas goed kunnen spelen, en wat ben ik slecht zeg :$ IK ga binnenkort eens de multiplayer installeren. Wil wel eens weten hoe snel ik geband word. Niet, dion zit als moderatie, dus dat zit wel snor! Met 150 in de file beuken bij europoort. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Volgens mij is DIon er al een tijdje geleden uitgezet hoor? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Volgens mij is DIon er al een tijdje geleden uitgezet hoor? Dit ja Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Zo, op aangeven van Boertijger toch maar The Dutch Map mod gedownload voor ETS2. En het werkt prima, dat wordt weer een paar uurtjes extra plezier. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 (bewerkt) Helaas hebben mensen in de multiplayer mod geen geduld. Neem een bocht de snelweg op in de richting van Duitsland, word geramd met full speed, en dan nog iemand vanaf de andere kant tegen de trailer. Toen werd ik gekicked omdat ik mensen blockde. Vind je het gek?! Hele vrachtwagen was naar de klote. Bewerkt: 30 december 2014 door Ezra24rct3 Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Helaas hebben mensen in de multiplayer mod geen geduld. Neem een bocht de snelweg op in de richting van Duitsland, word geramd met full speed, en dan nog iemand vanaf de andere kant tegen de trailer. Toen werd ik gekicked omdat ik mensen blockde. Vind je het gek?! Hele vrachtwagen was naar de klote. F7 + ENTER Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Helaas hebben mensen in de multiplayer mod geen geduld. Neem een bocht de snelweg op in de richting van Duitsland, word geramd met full speed, en dan nog iemand vanaf de andere kant tegen de trailer. Toen werd ik gekicked omdat ik mensen blockde. Vind je het gek?! Hele vrachtwagen was naar de klote. er zit een lagg in als iemand in zijn beeld 10 meter veder rijdt is die bij jou naast je drm wordt je afgesneden er zit vaak 20-50 meter moet er vrij ghouden woorden Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Kan ook zijn omdat sommige mensen gewoon een kut connectie hebben haha Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) ets2 is gewoon top Bewerkt: 2 januari 2015 door tjarda1999 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 28 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Zijn er mensen die nog actief spelen? Het begint me een beetje te vervelen dus vroeg me eigenlijk af of iemand nog een mooie mod weet? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 1 februari komt The Dutch Map v1.1 uit (update van de huidige versie, veel bug-fixes, mapexpansie, etc.) Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2015 1 februari komt The Dutch Map v1.1 uit (update van de huidige versie, veel bug-fixes, mapexpansie, etc.) Zit ik inderdaad ook op te wachten, wat een heerlijke mod! Reageren
rockertje007 Geplaatst: 12 februari 2015 Rapport Geplaatst: 12 februari 2015 Ik ben actief met het spelen van ets2. Ik heb alleen nog een mp mod en een server daarvoor nodig. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 20 februari 2015 Rapport Geplaatst: 20 februari 2015 TDM v1.1 werkt echt heerlijk. Ben nu wel eerlijk bezig, toch ook wel leuk :$ Dikke V8 meegekregen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.