Dippie Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Heeft iemand nog een goede tutorial op een truck- en trailerskin te maken, die ook echt gaat werken? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 http://ets2.lt/en/ai-traffic-pack-by-jazzycat-v-2-3/ Deze mod is echt een aanrader. En ik heb nu mijn eigen vrachtwagen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 ik kom dit even hier dumpen Reageren
Dippie Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Is er echt niemand die mij kan helpen aan goede tutorials? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 (bewerkt) VS Welke vinden jullie mooier? Bewerkt: 10 juli 2015 door Sir_Ballas Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 Ik zal nooit begrijpen waar de aantrekkingskracht van dit spel (of wat dat betreft alle Duitse simulators) nu juist ligt. Ik kan nog begrijpen dat mensen flight of train simulators willen spelen (zoals ondergetekende), maar dit gaat toch echt mijn verstand te boven. Volgens bepaalde artikels die ik heb gelezen ligt de demografie voor het spel bij kinderen onder de 10 en bij professionelen truckers boven de 35. Afgaande op bovenstaande screenshots ziet het er qua grafische pracht (of het ontbreken daarvan) dan ook nog eens enorm kitscherig uit. Nee, ik zal het het nooit snappen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 Dat zijn gewoon mijn slechte graphics. En het is niet zozeer het basisspel. alle bovenstaande screenshots zijn van mods die ik heb geinstalleerd, daar zit voor mij de aantrekkingskracht. Standaar is het spel vrij saai, maar met een paar simple map, truck en tuningmods kan ik mezelf uren zoet houden. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Hoe kom jij aan zo'n vrachtwagen met trailer? Die heb ik nog niet zien rondrijden, kun je die ergens krijgen in het normale spel? Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Hoe kom jij aan zo'n vrachtwagen met trailer? Die heb ik nog niet zien rondrijden, kun je die ergens krijgen in het normale spel? Waarschijnlijk gewoon een mod of wat bedoel je nu ? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Ja het is een mod idd, is te vinden op het SCS forum. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2015 Weer eens lekker bezig Reageren
BoerTijger Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Zijn er nog actievelingen onder ons? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.