RyanDanah Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Mooie plaatjes. Ik ben een grote fan van Scania. Kun je ook een 4 of 5 assige T580 Topline maken? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2016 Weer eens lekker bezig Rij je nog steeds, en met mods? Reageren
Niked Geplaatst: 1 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2016 Deze nacht 5 uurtjes samen met Jarno rondgereden, man wat blijft deze game leuk. uhuh Reageren
Rullez Geplaatst: 30 december 2016 Rapport Geplaatst: 30 december 2016 Ik speel dit zo soms nog, heb zelf nog geen dlc's of mods gedownload. Kan iemand de Scandinavia en viva la france dlc aanbevelen twijfel om ze binnen te halen via steam... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Sinds kort een nieuwe videokaart en nu ben ik niet meer weg te slaan bij mijn truck. Nu kan ik de multiplayer normaal spelen zonder overal tegenaan te knallen. Echt, deze game is 5 jaar oud maar ziet er nog steeds geweldig uit. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Haha dat is pas kut. Ik moet dit ook weer eens installeren, heb ook nog ergens op zolder een stuur en pedalen etc liggen die ooit eens gebruikt moeten worden. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Die wil ik er ook ooit een keer voor halen, maar een leuk stuurtje is al gauw tegen de 150. :/ Reageren
Niked Geplaatst: 17 december 2019 Rapport Geplaatst: 17 december 2019 Spoiler Leuk om te zien dat Duisburg nog steeds dezelfde miserie is. Iemand hier die de nieuwe DLC's nog heeft gespeeld? Mooie omgevingen maar helaas redelijk dood in multiplayer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.