Jump to content

Miranda Kerr (NEW)

Recommended Posts

Geplaatst:

k bro one luvv(L)(L)

Maargoed, stukken beter dan de vorige, de render steekt er tenminste mooi uit. Maar er is een ding. Textures zijn voor bij de render, en dus niet als achtergrond bedoelt, maar rondom de render zelf. Je zou eerst met deze tut kunnen beginnen (moet je wel 20 posts voor hebben op Soccer-Graphics) of dees zou een goed begin voor je kunnen zijn. Probeer wat achtergrond textures te downloaden (er staan er een paar nog in de achterste kwartieren van GFX General) en probeer dan de textures wat meer bij de render toe te brengen. Ik zou je ook willen aanraden je tekst niet schuin op de render te zettten, maar gewoon ergens horizontaal ernaast en dan een leuk effectje erin. :)

Maargoed, leuk dat je PS weer wat vaker opengooit Vis! ;D

Geplaatst:

Het contrast etc. kloppen wel beter dan je vorige design, Visser! Toch vind ik wel dat hier juist wat meer contrast bij moet, want de kleuren zijn nu ietsjes dof. Ik vind je design wel iets te veel zwarte ruimte hebben, probeer de texture op je achtergrond wat soepeler te laten overlopen. Ook vind ik dat de kleuren er nog niet helemaal goed uitspringen, probeer eens wat leuke adjustments uit als Color Balance of een Photo Filter om je kleuren wat meer ''op te spicen''. Ook zoals Cabyon al zei, moet je de tekst in de meeste gevallen beter niet schuin zetten, het brengt vaak chaos en asymmetrie in je design. Probeer ook wat met adjustments te werken als exposure om het licht wat leuker over te komen, of een brightness/contrast layertje.

Anyhow, ik vind dit design wat kleur en contrast betreft zeker beter dan je vorige, maar er kan nog steeds een schepje boven op.

Geplaatst:

Bedankt beiden voor jullie tips! Ik zal binnenkort nog even wat tutorials gaan volgen. Tekst is echt een slecht punt van me, geen idee hoe ik dat altijd moet doen haha. Ik zal er volgende keer beter over na denken. Verder heb ik serieus nog nooit gewerkt met adjustments, dus daar moet ik me ook maar even wat meer in gaan verdiepen denk ik.

Nogmaals bedankt heren! :)

Meer tips zijn welkom trouwens.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...