multigta Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 (bewerkt) Hallo! Ik speel al een hele tijd San Andreas, maar heb nog nooit met mods gewerkt. Ik heb een paar mods gedownload en geïnstalleerd. Nu heb ik een (domme) vraag: Hoe vind ik ze terug in de wereld?? :$ Want zoeken lijkt me sterk... alvast bedankt! Bewerkt: 25 februari 2012 door multigta Reageren
multigta Geplaatst: 25 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 bussen, auto's enzo. Als ik ze heb geïnstalleerd, hoe vind ik ze dan terug in de wereld? Reageren
PatricknL Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 Nou bijvoorbeeld als je een bus hebt geinstalleert, moet je die bus gaan zoeken. Of je gebruikt een car spawner Reageren
multigta Geplaatst: 25 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 Nou bijvoorbeeld als je een bus hebt geinstalleert, moet je die bus gaan zoeken. Of je gebruikt een car spawner ik ga de car spawner eens gebruiken. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.