Kloep Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 Before Klik voor een vergroting After Klik voor een vergroting Heb een aantal aanpassingslagen toegepast om een mooie oranje gloed over de stad te krijgen. Tevens heb ik deze wolkenfoto erin geplaatst. Wat vinden jullie? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 Mooi gemaakt, lijkt op Zon's ondergang. 1 ding heb je volgensmij wel verpest, die wolken. Daardoor ziet het er niet bepaald realistisch uit, omdat die wolken en die oranje gloed niet samenpassen. 7/10 Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 (bewerkt) Opzich een net werkje, je wou een soort Miami sfeer erin creëren denk ik? Ja opzich is 't leuk, alleen past die donkere wolk niet. De zon schijnt niet heel erg veel. Ook klopt de 'tijd' niet, met deze gloed van die je er overheen hebt gedaan verwacht je op z'n mist een reflectie van het zonlicht tegen de gebouwen aan (Lens fare is een evt. optie). Maar voor de rest nice! Bewerkt: 25 februari 2012 door Cabyon Reageren
BoerTijger Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 Waarom heb je het plaatje gedraaid? Rechtop vind ik persoonlijk mooier.. Reageren
Faenty. Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 ik vind het er eerder uitzien alsof er een hele grote brand is achter de fotomaker, ik vin hem dus niet zo goed gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.