MTA-Sultan Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 (bewerkt) Hallo iedereen, ik heb er al een tijdje over na gedacht en het zou me wel leuk lijken om te beginnen met mappen, ik kan wel zo een paar objects in het spel gooien maar dat schiet ook niet echt op, ik heb gewoon even wat tips en hints nodig die een beginner zou moeten weten om te beginnen met mappen, en als je een hele goeie tutorial hebt gevonden ergens, post die dan ook aub, even van youtube of zo iets. Dankjewel voor het lezen! En uh.. weet iemand hoe ik kan mappen in interiors? Bewerkt: 25 februari 2012 door MTA-Sultan Reageren
MTA-Sultan Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2012 Wow, staat er al heel lang op en nog geen antwoord. Het forum is best dood. Reageren
TheDude2.0 Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 MTA forum is al een aardig tijdje dood, ik raad je aan om te gaan kijken op Multitheftauto.com en dan forums Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.