paul.kloosterman Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Hallo, Ik kwam iets soortgelijks tegen op internet en dacht, misschien kan ik dat ook wel. Gewoon om te proberen... Heb zoiets nog niet eerder gedaan en tips zijn dus welkom voor na Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Nice! , alleen jammer dat die mensen niet rennen. Maar dat is moeilijk / niet te doen denk ik. Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Nice! , alleen jammer dat die mensen niet rennen. Maar dat is moeilijk / niet te doen denk ik. Het zou wel kunnen , kijk maar naar die Taxi daar rechts. Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 26 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Nice! , alleen jammer dat die mensen niet rennen. Maar dat is moeilijk / niet te doen denk ik. Het zou wel kunnen , kijk maar naar die Taxi daar rechts. Bij die taxi heb ik wat motionblur gedaan zodat het leek dat 'ie wat sneller reed. Maar als ik dat bij personen doe dan werkt dat niet (is uitgeprobeerd), omdat die dan nog geen bepaalde houding hebben waaraan je kan zien dat ze rennen... Mss hebben die mensen de hoop al opgegeven suggesties zijn welkom... Reageren
Cheers. Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 Mooi gemaakt man zoals vorige hier hebben gezegt jammer dat er geen rennende mensen in zitten, misschien kun je die de volgende keer er inblenden. Reageren
Faenty. Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Of je knipt dat stukje met de mensen eruit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.