Jump to content

Xbox kabel


GTAKevin023

Recommended Posts

Hoi,

Ik ging vanochtend spelen en het viel me op dat het beeld erg wazig was. En dat zag je vooral als ik RDR speelde. Nou heb ik een beetje op internet zitten zoeken en m'n vader zei ook al dat een HDMI kabel beter is. Nou, die heb ik gedaan en het beeld is dus echt super mooi nu. Dus het ligt sowieso niet aan mijn tv.

Mijn vraag.

Zal het aan mijn kabels kunnen liggen van de xbox zelf? Zijn die verouderd of zo want ik heb volgens mij al 4 of 5 jaar de zelfde witte xbox 360.

Groetjes Kevin :)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet elke kabel kan een HD signaal aan.

Onder andere de volgende kabels kunnen worden gebruikt voor beeldoverdracht. De analoge kabels staan in een rijtje van slecht naar goed. Niet alle genoemde kabels kunnen waarschijnlijk worden gebruikt tussen XBOX 360 en Televisie. Kijk daarvoor in de handleiding van je XBox 360.

Analoge Kabels

  • Composiet - SD Kwaliteit, slechts twee draden waarvan één voor signiaal en één als nuldraad
  • S-Video - SD Kwaliteit, bevat aparte draad voor intensiteit en kleur waardoor het signiaal meestal net iets beter is)
  • Component (SD en HD Kwaliteit, bevat 3 kabels voor beeld waarvan 1 voor de intensiteit en 2 voor de kleur. Beste analoge oplossing waarbij je nauwelijks last hebt van ruis en rare strepen)

Een Composiet en S-Video kabel kan meestal met een SCART tussenblokje ook in je TV worden gedaan. Dit maakt niet uit voor de beeldkwaliteit.

Digitale Kabels

  • HDMI - SD en HD signiaal. Deze mogelijkheid geeft meestal de beste beeldkwaliteit zonder enkele ruis.

Hopende dat je hiermee vooruit kan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als ik die orginele kabel gebruik doet hij het weer normaal. M'n vader zegt dat hij misschien een beetje oververhit was of zo. Boeit niet meer. Hij doet het weer en ik speel voortaan met HDMI kabel. Is ook mooier. thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...