Jump to content

Opstart probleem!


Joene20

Recommended Posts

Ik heb GTA Vice City weer op mijn computer geïnstalleerd nadat ik deze geformateerd heb (legale versie). Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd, maar krijg het volgende probleem als ik gta vice city opstart:

Als ik dubbelklik op het icoontje van vice city en ik heb de cd erin zitten dan zie ik een draaiend schijfje in beeld. Het schijfje blijft maar draaien maar er gebeurt verder niets, hij komt ook niet bij de processen te staan. Ik kan de cd er dan ook niet meer uithalen omdat de cd-rom speler dan niet open wil, pas als ik de pc opnieuw opstart kan de cd eruit.

Als ik de play cd erin doe vraagt xp wel wat ik wil doen (map openen, audio files afspelen of niets doen), misschien moet ik hier wat mee doen.

Ik heb gta vc voordat ik pc formateerde wel goed aan het werk gehad, had toen met installeerne hetzelfde probleem alleen weet ik niet meer wat ik er toen aangedaan heb :(

Wie weet de oplossing

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...