Jump to content

Scherm Xperia Mini Pro gebroken


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo,

vanmorgen toen ik aan het fietsen was, viel mijn Xperia Mini Pro uit mijn broekzak.

Er is een brok van de rechteronderkans en wat barsten onder het scherm.

Kent er toevallig iemand een service om dit scherm te vervangen binnen regio West Vlaanderen? Liefst niet te duur aub =D

Link to comment
Delen op andere websites

asjeblieft dit is al het zoveelste topic die je start waar wij verder niks meer van weten dan jij zelf.

nooit van google gehoord?

Stiekem sluit ik wel bij je aan, inclusief deze is het al de 4de topic.

Maargoed, idd wat Cheers zegt, is er geen marktplaats maar dan voor België waar dat soort figuren op adverteren?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de lokale telefoonturk, elke stad heeft er wel een stuk of 30.

Moet je alleen wel het barre weer trotseren en gaan fietsen, en het grapje kost je ongeveer 80 tot 120 euro.

Succes ermee.

En nee ik weet er geen om aan te raden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een scherm vervangen en dan ook nog goedkoop? Dat kun je beter vergeten, je bent sowieso voor een nieuwe smartphone al over de 100 kwijt om hem te vervangen. Aangezien je een ouder model hebt moet je sowieso gaan rekenen tussen de 40 en de 150 euro. De prijs precies kan niemand dat zeggen op internet, daarvoor moet je gewoon even de lokale GSM-shop binnenwippen en daar om informatie vragen.

Waarschijnlijk sla je achterover van de prijs en kun je beter een ander budget telefoontje pakken of een nieuwe van diezelfde kopen voor 9 tientjes. ^_^

Edit: Nog even een tip, ik gaf het ook al aan met de DJ topics. Maak gewoon 1 topic waar je alles inzet, zo heb je veel sneller reactie en blijft het lekker overzichtelijk. Luxe toch?

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Een scherm vervangen en dan ook nog goedkoop? Dat kun je beter vergeten, je bent sowieso voor een nieuwe smartphone al over de 100 kwijt om hem te vervangen. Aangezien je een ouder model hebt moet je sowieso gaan rekenen tussen de 40 en de 150 euro. De prijs precies kan niemand dat zeggen op internet, daarvoor moet je gewoon even de lokale GSM-shop binnenwippen en daar om informatie vragen.

Waarschijnlijk sla je achterover van de prijs en kun je beter een ander budget telefoontje pakken of een nieuwe van diezelfde kopen voor 9 tientjes. ^_^

Edit: Nog even een tip, ik gaf het ook al aan met de DJ topics. Maak gewoon 1 topic waar je alles inzet, zo heb je veel sneller reactie en blijft het lekker overzichtelijk. Luxe toch?

Die Xperia Mini Pro kwam uit december 2011, dus hij is toch niet oud?

Jij verward dit toestel denk ik met de Xperia X10 Mini Pro, maar deze komt uit de X10-reeks die niet meer nieuw is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...