Jump to content

HDD's


MegaPilot

Recommended Posts

Hai,

wanneer worden die HDD's weer betaalbaar? Er werd gezegd dat het het 1ste kwartaal van 2012(dat loopt tot eind maart dus) zou zijn, maar we zijn al eind februari en ze zijn nog steeds duur. Ik ben btw op zoek naar een USB 3.0 externe HDD van 2 TB. Het kan nog even wachten. ;) 160/180 euro is nu de prijs voor zo'n schijf, wat best veel is, niet?

Alvast bedankt!

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

Hai,

wanneer worden die HDD's weer betaalbaar? Er werd gezegd dat het het 1ste kwartaal van 2012(dat loopt tot eind maart dus) zou zijn, maar we zijn al eind februari en ze zijn nog steeds duur. Ik ben btw op zoek naar een USB 3.0 externe HDD van 2 TB. Het kan nog even wachten. ;) 160/180 euro is nu de prijs voor zo'n schijf, wat best veel is, niet?

Alvast bedankt!

Mvg,

MP

Ik denk dat je het beste gewoon ff af kan wachten :puh:

Ik denk dat niemand dat precies kan zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo veel geld? Ik heb hier een 1,5 TB staan die ik destijds voor 80 euro heb gekocht via Wehkamp. Hoe kan dat dan ineens zo duur zijn?

usb 3.0 misschien? :puh:

Verschil tussen USB 2.0 schijf en USB 3.0 schijf is in mijn geval 10 euro. Daar doe ik niet moeilijk over..

Link to comment
Delen op andere websites

Zo veel geld? Ik heb hier een 1,5 TB staan die ik destijds voor 80 euro heb gekocht via Wehkamp. Hoe kan dat dan ineens zo duur zijn?

De meeste HDD-fabrikanten hebben hun gebouwtjes in Taiwan staan. Als een vloedgolf langskomt en alles een beetje aan gort sloopt, kunnen ze niet opeens zomaar alles weer terug opnieuw bouwen. Dat kost geld, en de productie blijft minder dan dat het was. Vraag is hetzelfde, aanbod is minder, dus gaan de prijzen omhoog. De prijzen zullen wel weer zakken naar het oorspronkelijke niveau, maar ik verwacht niet dat dit voor het einde van 2012 zal gebeuren...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...