aron24 Geplaatst: 23 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2017 Dit is echt de beste serie ooit. Echt blij dat ik er in de vakantie aan begonnen ben. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 november 2018 Rapport Geplaatst: 13 november 2018 Yay. Final season is vertraagd tot April. :< Reageren
.Sharingan Geplaatst: 31 januari 2019 Rapport Geplaatst: 31 januari 2019 Zet je aluminiumhoedjes maar op want het is weer conspiracy tijd! Het volgende filmpje heeft geen spoilers van nieuw seizoen. Enkel beelden uit voorgaande seizoenen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 maart 2019 Rapport Geplaatst: 19 maart 2019 Kleine bump. Het is natuurlijk ver gezocht maar wat een plot twist zou dit zijn :v Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 april 2019 Rapport Geplaatst: 30 april 2019 Seizoen 8 is inmiddels drie afleveringen verder (deze post bevat geen spoilers). Interessant om te zien hoe het seizoen zich ontvouwt. Ik vind het persoonlijk best jammer wat er in aflevering 3 gebeurd, maar dat is aan iedereen zelf om daar een oordeel over te vormen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 april 2019 Rapport Geplaatst: 30 april 2019 Verklaar u nader in een spoiler? Ik vond het juist een badass episode. Also; Mooie tribute. Bevat spoilers van seizoen 8. Spoiler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.