Jump to content

Game of Thrones


Jimmiefitz

Recommended Posts

Net de derde aflevering gezien van seizoen 3, Was ik de enige die het liedje wat afgespeeld werd bij de eind credits echt totaal niet vond passen bij zo een serie. Het verpeste eigenlijk de hele brute scene die daaraan voorafging. (geen spoilers)

Verder dat hele gedoe wat er in Westeros gebeurt geloof ik nu wel. De stukjes met Daenerys zijn wel heel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    25

  • .Sharingan

    21

  • moechy

    17

  • Jimmiefitz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

De nieuwe aflevering (episode 3) vind ik de beste tot nu toe.

Mee eens :) Ik zat sterk te twijfelen of ik 'm überhaupt zou gaan kijken of dat ik zou afhaken, maar ik heb geen spijt dat ik toch ben gaan kijken. Was een toffe aflevering :)

Net de derde aflevering gezien van seizoen 3, Was ik de enige die het liedje wat afgespeeld werd bij de eind credits echt totaal niet vond passen bij zo een serie. Het verpeste eigenlijk de hele brute scene die daaraan voorafging.

Je bent niet de enige nee...dat sloeg naar mijn idee echt he-le-maal nergens op. Een heel matig einde van een verder prima aflevering.

Link to comment
Delen op andere websites

Compleet met jullie eens, ik vond eerst episode 3 de tofste van het seizoen, maar de nieuwe overtreft het met gemak. De scènes met Danaerys, Sam en Jaimy waren übervet.

Ik ben (helaas) de komende twee weken op vakantie, maar dan kan ik er 2 of 3 achter elkaar kijken.

Hoe gaat het met de namen Nandro?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wanneer begint seizoen 2 nou, weet dat het binnenkort is maar ik wil verder kijken!

Ondertussen boek 1 al gelezen en ben met boek 2 halverwege. Echt goeie boeken en het komt tenminste overeen met de serie.

Ik heb al wat favo's maar hoe lang die het gaan redden is de vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

bekdicht.gif

Holy fuck, wat een aflevering zeg! Dat was die extra week wachten wel even waard hoor. Wow, zoiets heb ik nog nooit op de vroege morgen gezien. Tijdens de aflevering dacht ik eerst: "Leuke rol heeft 'Argus Filch', beetje humor erin zo." Maar dat einde...volgens mij zat ik met opengeslagen mond en de handen omhoog van verbazing te kijken. Niet normaal dit. Aan de ene kant ongekend bruut, aan de andere kant toch op de een of andere manier puur genieten :$

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw...

Je bent inderdaad vroeg begonnen haha. Wat een einde! Ik zat met dezelfde gedachte Vilder/Filch die alles even (terecht) op zijn plaats zet, wat betreft de mooie vrouw van Robb en zijn (klein)kinderen die allemaal wat minder zijn. Behalve de uiteindelijke bruid op het einde dan. Persoonlijk vind ik het prachtig dat George Martin toch keer op keer zijn hoofdpersonages (bruut) laat vermoorden. Het is veel realistischer op deze manier. Hoewel hij dit niet te vaak kan doen want dan heeft hij op een gegeven moment geen hoofdpersonen meer over. :puh: Ik ben nu zó benieuwd naar de tiende aflevering...

Het is overigens wel opmerkelijk dat we nu met de serie pas op de helft van boek 3 zitten. Wat betekent dat we aardig wat seizoenen gaan krijgen als HBO zo doorgaat.

Link to comment
Delen op andere websites

In elk seizoen bevindt de climax zich in aflevering 9, dus mag het niet echt een verrassing zijn dat deze aflevering zo, laat het ons maar speciaal noemen was. Net als de heren hierboven moest ik toch even slikken op het einde van de aflevering. Zonder twijfel één van de meeste brute scènes uit de serie tot dusver. Daarnaast vond ik het ook wel bijzonder dat alle Starks, met uitzondering van Sansa zo dicht bij elkaar waren. John Snow zo dicht bij Bran en Rickon, en Arya op een haar na terug samen met haar moeder en broer. Ik ben benieuwd wat de laatste aflevering nog voor ons in petto heeft, maar de aflevering van gisteren evenaren zal wellicht niet gebeuren. Joffrey's trouwerij zullen we dit seizoen wellicht niet meer te zien krijgen. Misschien stof voor aflevering 9 van het vierde seizoen?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die niet het boek hebben gelezen, een spoiler:

Dus hierna Catalyn die weer tot leven komt en Joffrey die vergiftigd wordt? Of hoe zat dat ook al weer? Jaren geleden dat ik dat boek gelezen heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zat er na vorige week natuurlijk al dik in dat de nieuwe aflevering minder spectaculair zou zijn, maar het viel me toch flink tegen qua actie vandaag. Eén voordeel daarvan: er zitten naar mijn idee geen heel grote cliffhangers in, dus wachten op het volgende seizoen zal een stuk makkelijker zijn dan wanneer de aflevering van vorige week de seizoensfinale was geweest.

Waarschijnlijk ga ik binnenkort wel beginnen met het lezen van de boeken. Sowieso de eerste 3 dan, zal vast ook helpen om alle namen te kennen en de verhaallijnen wat beter te begrijpen en te volgen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...