JasonStatham Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Ik tel 3 Targaryens, wanneer vliegen we naar Westeros? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Oppassen voor Froodooo dus, hij is gevaarlijk! Illuminati confirmed Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Let the speculation begin! Reageren
moechy Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Sir Stoneheart confirmed Reageren
thebig Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Tegen dat dat seizoen/volgende boek eindelijk uit is, ben ik alles van het verhaal alweer vergeten. Ik weet echt niet wat te verwachten eigenlijk, zowel van het boek als de serie. Maar als Jon Snow niet dood is, dan stop ik gewoon met te volgen. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 (bewerkt) Waarom, thebig? Dat is voor veel mensen juist de gewenste voortzetting van die verhaallijn. Bewerkt: 25 november 2015 door ThunderDuck Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Geen idee wat het inhoudt, ik volg de hele serie niet. Toch maar eens gaan doen, want ik hoor er wel veel positieve dingen over. Reageren
moechy Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Geen idee wat het inhoudt, ik volg de hele serie niet. Toch maar eens gaan doen, want ik hoor er wel veel positieve dingen over. Dit houdt in, dat je een manipulatieve klootzak bent Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 november 2015 Rapport Geplaatst: 25 november 2015 Tegen dat dat seizoen/volgende boek eindelijk uit is, ben ik alles van het verhaal alweer vergeten. Ik weet echt niet wat te verwachten eigenlijk, zowel van het boek als de serie. Maar als Jon Snow niet dood is, dan stop ik gewoon met te volgen. Waarom, thebug? Dat is voor veel mensen juist de gewenste voortzetting van die verhaallijn. Het zou absoluut niet "des Game of Thrones" zijn... ...als ze terugkomen op de eerder genomen beslissing om Jon Snow dood te laten gaan. Er zijn al zoveel main characters verdwenen dat het raar zou zijn als er nu opeens een uitzondering zou worden gemaakt. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 november 2015 Rapport Geplaatst: 25 november 2015 Het zou niet meer raar zijn als Jon Snow wel degelijk Azor Ahai is of iets in die richting. Melissandre is net bij Castle Black aangekomen en zij was door de Lord of Light naar Westeros gestuurd om deze beloofde prins te dienen. Dezelfde god die Thoros van Myr dient en hem in staat stelt Beric weer tot leven te laten komen [s03e05]. Het feit dat Jon Snow vermoord is, heeft hem wel verlost van zijn geloften aan de Night's Watch. Jon Snow is dood, maar ik zie hem dus nog wel terugkeren tot leven. Maar ik ben dan ook iemand die gelooft dat Stannis nog leeft Wat denken jullie van ? Met andere woorden: een theorie die stelt dat Jon niet de zoon is van Eddard, maar van zijn zus Lyanna en Rhaegar Targayen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.