Bierbuikje Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Deanarys die plotseling weer binnenstapt. Heel fake. Reageren
moechy Geplaatst: 14 juni 2016 Rapport Geplaatst: 14 juni 2016 En dat ze de blackfish hebben laten doodgaan. Reageren
moechy Geplaatst: 21 juni 2016 Rapport Geplaatst: 21 juni 2016 Agreed! Ik snap waar al het budget naartoe gegaan is . Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 juni 2016 Rapport Geplaatst: 27 juni 2016 (bewerkt) Zo, het seizoen zit er weer op, (opnieuw) een matig seizoen als je het mij vraagt, maar toch loopt het af met een dubbele klapper. Ep9 en 10 Echt gevuld met epische momenten deze twee afleveringen. 9 had de onvergetelijke battle sequence, maar 10 sloot het seizoen op een keurige manier af. 'The mad queen' en de prophecy over haar kinderen, 'The North remembers' meteen na de R+L=J reveal, het einde van Walder Frey, Dany die eindelijk naar het westen vaart en nog zat meer om over na te denken Bewerkt: 27 juni 2016 door FrankyFourFingers Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 juni 2016 Rapport Geplaatst: 27 juni 2016 (bewerkt) Lyanna Mormont is fantastisch in haar rol. Hoe goed kan dat kind wel niet overkomen als een baas, al sinds ze door Jon werd benaderd voor de alliantie. Ik ben fan. Ramin Djawadi is ook weer episch met zijn muziek, zijn nummers geven de perfecte sfeer die bij de scenes hoort. Bewerkt: 27 juni 2016 door Bierbuikje Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 juli 2016 Rapport Geplaatst: 11 juli 2016 Waar ranken jullie dit laatste seizoen tussen de andere seizoenen in? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 juli 2016 Rapport Geplaatst: 12 juli 2016 Top 5 sowieso. Game Of Thrones the beginners guide, voice over by Samuel L Jackson. Heerlijk droog. Vooral het stukje van Bran PAS OP SPOILERS Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 16 juli 2017 Rapport Geplaatst: 16 juli 2017 Vannacht is het weer zo ver Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 juli 2017 Rapport Geplaatst: 18 juli 2017 Ziekelijk begin van de episode! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 juli 2017 Rapport Geplaatst: 19 juli 2017 7 uur geleden, .Sharingan zei: Ziekelijk begin van de episode! Inderdaad zeg, zo zit je er direct weer helemaal in wat mij betreft. Dit seizoen wordt echt weer iedere week uitkijken naar het moment dat de nieuwe aflevering beschikbaar is volgens mij Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 juli 2017 Rapport Geplaatst: 23 juli 2017 Comic-con preview. Bevat aardig wat grote hints, dus niet aan te raden om te kijken als je zonder voorkennis de rest van het seizoen wilt zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.