dravers Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Hoi Ik heb gta sa (P.C.) nu een week fotos maken heb ik al gedaan maar kan iemand mij vertellen hoe je een screenshot kan maken alvast bedankt :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 printscreen (knopje naast f12) of download fraps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dravers Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 printscreen (knopje naast f12) of download fraps Printscreen oke maar waar kan ik ze dan vinden mijn screenshots en wat is fraps? Bedankt voor je snelle reactie :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Dan ga je naar paint en plak je hem in je scherm, dan sla je hem gewoon op en doe je wat je ermee wil. Bewerkt: 8 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dravers Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Bedankt het is gelukt hoor dat printscreen je moet het maar ff weten :embarassed: , nog een vraagje dan kan je ergens ook nog een foto camera kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Kopen niet, maar in de Walktrough staan plekken waar je hem kan vinden Namelijk hier klikken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dravers Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Bedankt allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent M Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 graag ge daan hoor maaruh hoe maak je die fotos zo mooi met gtasa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) graag ge daan hoor maaruh hoe maak je die fotos zo mooi met gtasa Met het ingame-fototoestel. Of met screenshots als je met hoge resolutie speelt. En PS: je zegt graag gedaan en je hebt niets beantwoord. <_< Bewerkt: 8 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.