Azaa Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Geplaatst: 29 februari 2012 Ik heb een probleem, als ik mijn resolutie wil veranderen dan staat er: ''Option not available'' is er iemand die weet hoe ik dan wel kan doen? want de resolutie staat heel laag en het ziet er niet uit als ik aan het spelen ben hopelijk begrijpen jullie ook wat ik bedoel alvast bedankt. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Geplaatst: 29 februari 2012 Dit is inderdaad tijdens het spelen niet te wijzigen, dit omdat het spel dan eerst helemaal opnieuw gestart moet worden. Je kunt het alleen wijzigen in het beginscherm. Als je Vice City net opgestart hebt moet je i.p.v. Start Game op Options klikken, dan kan de resolutie wel gewijzigd worden. Je moet dan de resolutie kiezen die je wilt en op Enter drukken. Reageren
Azaa Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2012 Blijft het dan ook erna zo, of moet je dit telkens opnieuw doen? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Geplaatst: 29 februari 2012 Dit zal zo blijven, dus je hoeft niet telkens je opties te veranderen. Reageren
Azaa Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2012 Yess het is gelukt! bedankt, ik ben er heel blij mee want het was echt niet te bespelen met die graphics lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.