Tsaarmartijn Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Geplaatst: 29 februari 2012 Beste gtagames.nl, Na het uitspelen van GTAIII leek het me leuk om de mods te gaan te proberen van GTAinside. Na het installeren zijn alle mods wit, geen textures. Ik installeer ze zo als beschreven staat in de readme van IMGtool. Hier heb ik een filmpje van hoe het er uit ziet. Kan het aan de video kaart liggen, heb namelijk een GTX285 Groeten, Martijn Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 1 maart 2012 Rapport Geplaatst: 1 maart 2012 (bewerkt) Aan je videokaart zal het waarschijnlijk niet liggen. Misschien laadt de mod niet goed, weet je zeker dat je de mod goed geinstalleerd hebt? Bewerkt: 1 maart 2012 door DennOOOtje Reageren
Tsaarmartijn Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Aan je videokaart zal het waarschijnlijk niet liggen. Misschien laadt de mod niet goed, weet je zeker dat je de mod goed geinstalleerd hebt? Het installeren heb op de manier van IMGTool gedaan, bij de mod stonden geen installeer instructie. Bij een mod die in een .exe (toepassing zit gaat het wel goed, maar bij een andere die bestaat uit een .ddf en een .txd bestanden bestaan gaat het weer als met die Alfa in het filmpje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.