Jump to content

Static IP


BiglifeRPG

Recommended Posts

Kan ook via de instellingen van je router. Ik weet er niet veel van, maar toevallig weet ik sinds deze week hoe dat moet. Met dank aan @LXZ-76 heeft mijn Xbox 360 nu een vast IP-adres.

Je kan in de instellingen van je router een IP-adres reserveren aan een PC of ander apparaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ook via de instellingen van je router. Ik weet er niet veel van, maar toevallig weet ik sinds deze week hoe dat moet. Met dank aan @LXZ-76 heeft mijn Xbox 360 nu een vast IP-adres.

Je kan in de instellingen van je router een IP-adres reserveren aan een PC of ander apparaat.

Is dat het zelfde met een Wireless verbinding dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie praten nu wel over je IP statisch maken in het lokale netwerk, als iemand vanaf buitenaf komt (dus niet vanuit jou huis) blijft jouw IP gewoon veranderen, daar is niets aan te doen omdat de provider dat zo beslist.

Je hebt wel tools zoals DynamicDNS maar die heb ik nooit gebruikt omdat ik KPN heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie praten nu wel over je IP statisch maken in het lokale netwerk, als iemand vanaf buitenaf komt (dus niet vanuit jou huis) blijft jouw IP gewoon veranderen, daar is niets aan te doen omdat de provider dat zo beslist.

Je hebt wel tools zoals DynamicDNS maar die heb ik nooit gebruikt omdat ik KPN heb.

Dan moet die iemand wel eerst mijn WPA Code kraken. ^^

Guardian, kun jij dan uitleggen hoe je dat hebt gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie praten nu wel over je IP statisch maken in het lokale netwerk, als iemand vanaf buitenaf komt (dus niet vanuit jou huis) blijft jouw IP gewoon veranderen, daar is niets aan te doen omdat de provider dat zo beslist.

Je hebt wel tools zoals DynamicDNS maar die heb ik nooit gebruikt omdat ik KPN heb.

De meeste Nederlanders hebben gewoon een statisch extern ip hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie praten nu wel over je IP statisch maken in het lokale netwerk, als iemand vanaf buitenaf komt (dus niet vanuit jou huis) blijft jouw IP gewoon veranderen, daar is niets aan te doen omdat de provider dat zo beslist.

Je hebt wel tools zoals DynamicDNS maar die heb ik nooit gebruikt omdat ik KPN heb.

De meeste Nederlanders hebben gewoon een statisch extern ip hoor.

Oke? BiglifeRPG dus niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...