Jump to content

Assassins Creed: III

Recommended Posts

• Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

42

• Bodemloos

39

• TekaLoca

17

• Sammie_GTA

12

Geplaatst:

Ik vind wel dat er veel glitches zitten in de ps3 versie:

- Cutscenes waarin personages praten, maar hun mond niet bewegen.

- Kledij die een andere kleur heeft in cutscenes.

- Lag in sommige cutscenes.

- Wachters die je door deuren heen zien.

En er waren er nog, maar die kan ik me niet meteen herrineren.

Soms heb ik ook het probleem dat ik een doodemansprong wil uitvoeren en dt die gewoon van een gebouw springt rn sterft. :{

Geen last van lag op PC. Kledij die van kleur verandert daarentegen wel. Ik had die 'New York Suit' gekocht (zwart en rood). In cutscenes zie ik nog steeds het gewone suit, maar dan met de rode accenten in plaats van de blauwe. Ook nog een paar vervelende glitches waardoor Connor een paar keer kwam vast te zitten. Vreselijk als dat net tijdens een missie gebeurt.

Ik ben nu voor 100% sync aan het gaan, maar ik zit knap vast bij Sequentie 8 waar je de galg moet ontlopen. Je moet én die gast inhalen én twee huurlingen vermoorden én ervoor zorgen dat George's wachters niet dood gaan. En dat allemaal in krap een minuut tijd. En als het mislukt kan je weer van voor af aan beginnen want ze zetten het checkpoint ná het faalpunt. Weer lekker kijken naar een cutscene die je niet kan overslaan. :|

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...