Trax Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Eazy E/Straight Outta Compton Tee Black Wallstreet Hoody Black Wallstreet Tee R.I.P Billboard Red Jacket Ik edit zodra ik weer wat nieuwe maak. Wat vinden jullie er van?? Reageren
little_gangstar Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Vet gemaakt ook al vindt ik g unit wel vet vooral de eerste Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Wel vet gemaakt ja.. alleen dat G-Unot vind ik zonde DaddyPimp Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ziet er allemaal mooi uit , ik heb er niets op aan te merken. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 is wel mooi, maar die black waal street kleding is nu wel genoeg geweest, vind hem maar een eetje aleen vanwege de clip van hate it or love it geef mij maar de eneige echte gang M.O.B= Member of Bloods Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik vind ze wel mooi, maar ik heb nu wel genoeg BWS in San Andreas. Reageren
Trax Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 M.O.B staat voor Money Over Bitches :rolleyes: Bovendien, grootste gedeelte van Black Wallstreet ís of wás een Blood .. Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ziet er gaaf uit. Heel mooi afgewerkt, is geen één foutje te bespeuren. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) M.O.B staat voor Money Over Bitches :rolleyes: Bovendien, grootste gedeelte van Black Wallstreet ís of wás een Blood .. Nee, eigenlijk niet het staat voor Members of Bloods, maar 2pac heeft ervan gemaakt Money over Bitches Bewerkt: 14 juli 2005 door Big Bear Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Dus is het alsnog Money Over Bitches. Eén tip, als je met Se7en in discussie gaat over wie wel of niet gelijk heeft, garandeer ik je dat je verliest. Se7en weet iets meer van dat soort zaken. Hè, Se7en? (djeez, die MClaw is ook een slijmerd) :lol: Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Dus is het alsnog Money Over Bitches. Eén tip, als je met Se7en in discussie gaat over wie wel of niet gelijk heeft, garandeer ik je dat je verliest. Se7en weet iets meer van dat soort zaken. Hè, Se7en? (djeez, die MClaw is ook een slijmerd) Nee, want ik geef niet zo snel op, weet meer van 2pac af hoor denk ik, het is een gang M.O.B Members of Bloods, maar 2pac heeftdaarvan gemaakt Money over Bicthes, maar dan is en blijf het og Members of Bloods Reageren
Trax Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Dat zal allemaal wel, ik leef liever in het heden Ontopic .. Reageren
asd Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Dus is het alsnog Money Over Bitches. Eén tip, als je met Se7en in discussie gaat over wie wel of niet gelijk heeft, garandeer ik je dat je verliest. Se7en weet iets meer van dat soort zaken. Hè, Se7en? (djeez, die MClaw is ook een slijmerd) :lol: ja Niet postboosten! Bewerkt: 22 juli 2005 door Se7en Reageren
Vinewood Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 i love it :wub: zeker B.A 2 ziet er leuk uit. ga zo door met je werk se7en Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.