bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 dubbelpost van se7en ontopic: vet mooi met die baard en die hannekam. B) Ga zo door! Reageren
martYn Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Ik vind ze er zeker wel vet uit zien. Maar zou er ook gewoon een G-unit shirt gemaakt kunnen worden me b.v. 50 Cent erop? Lijkt me ook wel mooi Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Ik vind ze er zeker wel vet uit zien. Maar zou er ook gewoon een G-unit shirt gemaakt kunnen worden me b.v. 50 Cent erop? Lijkt me ook wel mooi Se7en doet dat denk'k niet :lol: Aan zijn Shirts te zien is hij Anti G-Unit.... Reageren
Trax Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Nee, dat zal ik inderdaad NIET doen. Hoe dúrf je het te vragen? Reageren
martYn Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Haha sorry dan Kon het proberen, want leek me wel vet. Helaas ben ik zelf niet zo'n goede modder dus denk dat ik het zelf niet kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.