jiry97 Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 hallo ik heb van de week voor het eerst een mod gemaakt voor gta sa.dat is grotendeels gelukt,maar er is een probleem die ik niet snap.in ggmm(gta garage mod manager)zie je me mod wel,maar in het spel niet,hoe kan ik dit oplossen??? thx voor jullie hulp!! grtz jiry97 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Je moet de auto, of wapen zoeken. Of spawnen met een trainer. Reageren
jiry97 Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Je moet de auto, of wapen zoeken. Of spawnen met een trainer. dat heb ik gedaan en dan zie ik hem niet Reageren
Recruut Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 misschien heb je ggmm in een andere gta sa staan heb ik ook gehad. gta sa was 2x geinstalleerd op me pc een keer voor de lol voor stomme en fun cars en guns. en een keer voor mercedes en bmw en zo. toen opende ik de verkeerd ggmm en dacht dus dat er een mercedes in het spel stond maar het was nog een gewonen auto. misschien is dit bij jou gebeurt. anders gewoon gta sa opnieuw insttaleren downgraden en met sami alle mods weer instaleren Reageren
jiry97 Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 (bewerkt) misschien heb je ggmm in een andere gta sa staan heb ik ook gehad. gta sa was 2x geinstalleerd op me pc een keer voor de lol voor stomme en fun cars en guns. en een keer voor mercedes en bmw en zo. toen opende ik de verkeerd ggmm en dacht dus dat er een mercedes in het spel stond maar het was nog een gewonen auto. misschien is dit bij jou gebeurt. anders gewoon gta sa opnieuw insttaleren downgraden en met sami alle mods weer instaleren oke.dit is een een club die extra's krijgt,dus het is niet echt een nieuwe auto,maar ik zal het proberen weet iemand hoe je ook van 2 dingen in z modeler(bijv box en tube)1 geheel van kunt maken Bewerkt: 5 maart 2012 door jiry97 Reageren
jiry97 Geplaatst: 5 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 (bewerkt) ik installeer het met ggmm en dan zie ik het niet.is dit ook zo bij sami maar ik zag hem wel toen er geen textures er waren Bewerkt: 5 maart 2012 door jiry97 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.