peter99 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 help !!! ik zoek meer mensen voor mijn eigen gta vc want het ligt bijna plat ! ontzettend bedankt
burpicane Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 op zo'n manier zal het niet gaan vertel er wat meer over
peter99 Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 op zo'n manier zal het niet gaan vertel er wat meer over het is een omgebouwd gta vc er komen nieuwe auto,s , vliegtuigen ,heli,s ,en eilanden iedereen mag mee helpen maar je moet onder de 16 zijn het gaat gta san fiera robada heten
Wauzie Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Peter99, je bent ongeveer 10 jaar oud....dit is jong. Er is niemand op dit forum die auto's kan maken.....en alle andere goede modellers zitten bij GTI. Het heeft dus niet veel zin om zo'n groot project te starten, kijk eens naar GTI. We zijn met veel meer mensen en nog krijgen we een eiland niet zomaar vol.
Big-Bear Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Tja, en als ze niet aan GTI mee doen heb je ook nog GTA San GTAgames.nl, wat nu ook een beetje gaat draaien, en de dingen die je wil hebben, gaan heel moeilijk worden, dus ik denk dat dit nix wordt
peter99 Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 sluit hem maar ! iedereen zegt dat het een een grote mislukking gaat worden !!!!!!!!!!!!!!!!!
Wauzie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Ik vind het jammer voor je, maar het zal niets worden . -Closed-
Recommended Posts