TekaLoca Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Type: Avatar Stijl: Modern. Ikzelf was even bezig met een deel van het shirt (Nike logo, Barça-wapen en Qatar Foundation-logo) beetje scheef te zetten enzo, maar dat is allemaal prutswerk.. Je bent dus vrij om van alles te proberen voor dit, als het maar heel mooi wordt en niet te 'standaard' Grootte: 64x64 Voorbeeld: / Tekst: Indien er genoeg ruimte is en het verpest de avatar niet zo mag er 'Més que un club' op staan, maar dat is slechts optioneel.. Rand: Ja, zwart 1px. Kleuren: Het blaugrana hoort er sowieso in (bordeaux/donkerrood en donkerblauw) Render (optioneel): Kan evt. het logo zijn.. Extra (optioneel): Hopelijk is er iemand die wat ideetjes heeft hiervoor en mijn aanvraag dus kan voltooien! ------------------------------- Type: Pasfoto Stijl: Modern. Ikzelf was even bezig met een deel van het shirt (Nike logo, Barça-wapen en Qatar Foundation-logo) beetje scheef te zetten enzo, maar dat is allemaal prutswerk.. Je bent dus vrij om van alles te proberen voor dit, als het maar heel mooi wordt en niet te 'standaard' Grootte: 150x150 Voorbeeld: / Tekst: Net als voor de avatar: Indien er genoeg ruimte is en het verpest de avatar niet zo mag er 'Més que un club' op staan, maar dat is slechts optioneel.. Rand: Ja, zwart 1px Kleuren: Het blaugrana hoort er sowieso in (bordeaux/donkerrood en donkerblauw) Render (optioneel): Eventueel het logo. Extra (optioneel): ------------------------------- Het zou wel fijn zijn als de pasfoto hetzelfde design zou zijn als de avatar. Wat ik ermee bedoel is, zoals mijn huideige avatar en pasfoto.. Alvast bedankt! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Ik zal komende week even kijken wat ik voor je kan doen! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Is goed, bedankt! Neem overigens rustig de tijd Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 (bewerkt) Ik heb dit voor je gemaakt: Als je niet tevreden bent kan je dat natuurlijk altijd melden. EDIT: Bewerkt: 12 maart 2012 door Gta Ripper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.