Jump to content

*gerucht* grand theft auto op de psvita

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nope denk het niet.

denk dat het spel veels te groot is.

Bewerkt: door Cheers.
Geplaatst:

Kan de PS Vita een GTA afspelen? Tuurlijk zou dat kunnen. Ik denk ook wel dat er een GTA voor de Vita komt, en dan zou IV: Stories natuurlijk best kunnen. GTA V zal niet op de Vita uitkomen, die is te groot. De GTA's voor de PSP waren ook wat eenvoudiger dan die op de consoles.

Geplaatst:

Kan de PS Vita een GTA afspelen? Tuurlijk zou dat kunnen. Ik denk ook wel dat er een GTA voor de Vita komt, en dan zou IV: Stories natuurlijk best kunnen. GTA V zal niet op de Vita uitkomen, die is te groot. De GTA's voor de PSP waren ook wat eenvoudiger dan die op de consoles.

IV: stories?

Dat is toch hetzelfde als Episodes From Liberty City?

Geplaatst:

Heb jij enkel dit topic gelezen, of ook het artikel waar zemnas naar linkt? In dat artikel gaat het namelijk over IV: Stories, dus daarom noem ik dat ook in mijn post.

Tuurlijk is IV: Stories niet hetzelfde als EfLC.

Geplaatst:

tot nu toe heeft rockstar altijd nog een gta uitgebracht voor alle playstation consoles, waarom niet voor de psvita? Grote kans dat het dan gta iv stories gaat heten, denk maar aan liberty city stories en vice city stories, maar aan de andere kant, de psvita heeft zelfs de mogelijkheid om bf3 af te spelen, maar zelf denk ik dat er zowieso een gta voor de psvita komt.

Geplaatst:

IV Stories zou kunnen, hoewel ik denk dat Rockstar nu wel klaar is met Liberty City. Een San Andreas Stories zou net zo goed kunnen, als je alleen al kijkt naar de grootheid van het spel. Met wat aangepaste graphics en een splinternieuw verhaal zou dit fantastisch zijn.

Geplaatst:

Mensen zoeken veel te veel achter vorige releases. Bij VC en vooral III was een Stories goed te maken, aangezien er in VC en III best veel stuff was waarvan je niet wist hoe het er kwam, en erg veel locaties die je in het verhaal nooit bezoekt. In IV, samen met TLaD en TBoGT heb je ongeveer elke locatie wel uitgepluist. En dan nog wat, wie zou de hoofdpersoon moeten worden? Roman? :bonk:

Geplaatst:

Stel dat die voor de Vita uitkomt, waarom dan niet voor Android en iOS? :engel:

Omdat de iPhone en andere telefoons een minder grote rekenkracht hebben dan de PSVita om GTA IV te kunnen spelen. :-(

Geplaatst:

Dat kan makkelijk, alleen of heel San Andreas erin past om GTA San Andreas Stories te spelen dat is me de vraag. Dan zou Rockstar San Andreas Stories moeten uit brengen op 3 cards, voor elk eiland eentje. Aangezien ik dit niet zie gebeuren zal het mischien een GTA IV Stories kunnen worden, wat niet mijn voorkeur is. Want Liberty City heb ik nu toch echt wel eens gezien. Ik speel GTA wel dan alleen voor het verhaal, maar ook de sfeer rondom Liberty City begint een beetje de keel uit te hangen. Het zou een leuk idee zijn om een exlusieve stad als bijvoorbeeld Houston of Dallas te nemen als stad, eens een keer wat anders dan ideeen opsparen zou geen kwaad kunnen.

Geplaatst:

Als rockstar de graphics een beetje aanpast denk ik dat je een aangepagste gtaiv makkelijk kan spelen

Geplaatst: (bewerkt)

Online retailer Play.com heeft kort vier nieuwe titels voor de PlayStation Vita op zijn site gezet, waaronder Grand Theft Auto: Vice City Nights. Dit meldt Eurogamer.

Wat Vice City Nights precies zou moeten voorstellen, werd verder niet vermeld. De overige drie genoemde games zijn Monster Hunter Portable 3, Tales Of Innocence R en Final Fantasy Type-0 HD. Op Monster Hunter na zijn alle games inmiddels weer van de website gehaald.

Dat de Monster Hunter-game naar Vita komt, lijkt vrijwel zeker; Capcom draaide in januari al een demo van het spel. Tales of Innocence R kwam onlangs al in Japan uit voor Vita, maar krijgt dus mogelijk ook een Westerse release. Final Fantasy Type-0 verscheen ook reeds in Japan, toen weliswaar voor de PlayStation Portable.

Mogelijk wordt meer informatie over de titels gegeven tijdens een Vita-evenement dat uitgever Sony op 9 maart organiseert. In de aankondiging voor het evenement werd namelijk aangegeven dat er een aantal nieuwe titels voor de handheld onthuld zullen worden.

Bron: Insidegamer

Dit zou geweldig zijn, toch niet voor niets een PSVita gehaald. Hopelijk is het waar, want dan zal gelijk de verkoop toe nemen als Vice City Nights daadwerkelijk aangekondigd gaat worden op 9 Maart

Bewerkt: door Sjaakswabber

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...