zemnas Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 nog even wachten dan, ik wou eigelijk morgen ff gta vice city stories downloaden op de psvita, is wel geinig, maar nu wacht ik wel even Reageren
Joriz Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 Hoezo legitiem? Niemand kijkt naar de originele bron van al die gamesites. De website die er het eerste over berichte Eurogamer staat dat het screenshot waarschijnlijk nep is van Play.com, ze nog geen contact met Rockstar Games hebben gehad. Tevens als je gaat zoeken op Play.com kan je geen van de genoemde producten vinden. Kortom twijfel ik of er veel waarde aan dit nieuwbericht/gerucht mag worden gehecht. Reageren
MisterDM Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Geplaatst: 9 maart 2012 Het zou kunnen dat ze GTA IV uitbrengen voor de PSVita, maar ik denk dat ze wel wat dingen moeten aanpassen zoals bij GTA 3 voor de IPod of IPhone. GTA V zou wel niet kunnen omdat het spel te zwaar is voor de gameconsole.. maar het woord gerucht zegt het al, je kan het niet zeker weten.. Dus het is gewoon afwachten, of niet afwachten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 (bewerkt) Rumor: Grand Theft Auto IV: Stories Game Might Be Making it's Way To The PlayStation Vita Iemand die zo schrijft, kan toch niet serieus overkomen? :') Bewerkt: 11 maart 2012 door MegaPilot Reageren
zemnas Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Het zou kunnen dat ze GTA IV uitbrengen voor de PSVita, maar ik denk dat ze wel wat dingen moeten aanpassen zoals bij GTA 3 voor de IPod of IPhone. GTA V zou wel niet kunnen omdat het spel te zwaar is voor de gameconsole.. maar het woord gerucht zegt het al, je kan het niet zeker weten.. Dus het is gewoon afwachten, of niet afwachten. uhmm, de playstation vita kan zelfs battlefield 3 en assasins creed brotherhood afspelen, als ze wat kleine aanpassingen doen kan je met gemak gta 4 spelen op de ps vita. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.