Recruut Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 heey, weet iemand hoe ik een auto vanuit gogle sketchup in gta sa moet zetten. het liefst gratis zonder extra programmas. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Zoeken voordat je een topic maakt De meeste tutorials gebruiken 3DsMax, maar die kost geld. Er is ook een gelijkwaardig programma genaamd gmax. (Google ) Daarna kan je deze of deze tutorial volgen. Als je op zoek bent naar meer tutorials kan je op de Master Tutorial List kijken. Reageren
game~skater Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 3D Studio Max is gratis met een studenten license. Moet je even op http://students.autodesk.com/ kijken. Even een account maken en je school invullen en alle programma's van Autodesk zijn gratis. Reageren
Emergency112 Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 (bewerkt) Een auto van sketchup converteren naar gta sa valt haast niet te doen. Waarom? de models zijn te LOW-POLY en zullen er in-game niet uit zien maar als je toch door wilt gaan. Zorg dan dat je sketchup 8 pro heb, export de sketchup file als .3ds en netzoals de mensen hierboven zeiden zorg even voor Autodesk 3DS max. (gratis te krijgen met een studenten account). Daarna import je die .3ds in je 3ds max en kan je dus gaan converteren (het langst durende progress). Je moet alle dummys verplaatsen en alle textures goed op de auto zetten, en ook alle bewegende objecten zoals deuren, motorkap, achterbak naar de juiste dummy moeten converteren en je moet als ware een goed kloppende hierarchy maken die zich aansluit op de chassis van de auto. Dus zoals je ziet is dit nog een best wel heel ingewikkeld progress en valt die haast niet te doen als je nieuw bent in de GTA Modding. Mvg, Dennis. Bewerkt: 6 maart 2012 door Emergency112 Reageren
Puma Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Verplaatst naar 'III-era modding hulp'. Reageren
game~skater Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Een auto van sketchup converteren naar gta sa valt haast niet te doen. Waarom? de models zijn te LOW-POLY en zullen er in-game niet uit zien maar als je toch door wilt gaan. Zorg dan dat je sketchup 8 pro heb, export de sketchup file als .3ds en netzoals de mensen hierboven zeiden zorg even voor Autodesk 3DS max. (gratis te krijgen met een studenten account). Daarna import je die .3ds in je 3ds max en kan je dus gaan converteren (het langst durende progress). Je moet alle dummys verplaatsen en alle textures goed op de auto zetten, en ook alle bewegende objecten zoals deuren, motorkap, achterbak naar de juiste dummy moeten converteren en je moet als ware een goed kloppende hierarchy maken die zich aansluit op de chassis van de auto. Dus zoals je ziet is dit nog een best wel heel ingewikkeld progress en valt die haast niet te doen als je nieuw bent in de GTA Modding. Mvg, Dennis. Sinds 3D Studio Max 2010 kan je ook gewoon de standaard *.skp bestanden importeren. Dit is een betere optie sinds je anders moet betalen voor Google Sketch up zodat je het naar een *.3ds kan opslaan. Reageren
Emergency112 Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Ik heb niet te hoeven betalen voor sketchup 8 pro. Maar dat is inderdaad waar wat jij zeg, maar in andere woorden, het is onmogelijk (het lukt wel) om een auto te converteren van sketchup naar gta-sa het zal en blijft te low poly zijn. Reageren
Fezz Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 http://www.pumastudios.nl/gtuts/onderdelen/su3ds.html Reageren
Emergency112 Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 http://www.pumastudios.nl/gtuts/onderdelen/su3ds.html Dit is een goede tutorial voor objecten zoals huizen/kerken. Maar niet voor autos, bij autos komen er nog veel meer dingen om je moet objecten attachen en detachen en op de dummies zetten enzovoorts. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.