Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heey, weet iemand hoe ik een auto vanuit gogle sketchup in gta sa moet zetten.

het liefst gratis zonder extra programmas.

Geplaatst:

Zoeken voordat je een topic maakt ;)

De meeste tutorials gebruiken 3DsMax, maar die kost geld. Er is ook een gelijkwaardig programma genaamd gmax. (Google :engel: )

Daarna kan je deze of deze tutorial volgen. Als je op zoek bent naar meer tutorials kan je op de Master Tutorial List kijken.

Geplaatst: (bewerkt)

Een auto van sketchup converteren naar gta sa valt haast niet te doen.

Waarom? de models zijn te LOW-POLY en zullen er in-game niet uit zien maar als je toch door wilt gaan.

Zorg dan dat je sketchup 8 pro heb, export de sketchup file als .3ds en netzoals de mensen hierboven zeiden zorg even voor Autodesk 3DS max. (gratis te krijgen met een studenten account).

Daarna import je die .3ds in je 3ds max en kan je dus gaan converteren (het langst durende progress).

Je moet alle dummys verplaatsen en alle textures goed op de auto zetten, en ook alle bewegende objecten zoals deuren, motorkap, achterbak naar de juiste dummy moeten converteren en je moet als ware een goed kloppende hierarchy maken die zich aansluit op de chassis van de auto.

Dus zoals je ziet is dit nog een best wel heel ingewikkeld progress en valt die haast niet te doen als je nieuw bent in de GTA Modding.

Mvg,

Dennis.

Bewerkt: door Emergency112
Geplaatst:

Een auto van sketchup converteren naar gta sa valt haast niet te doen.

Waarom? de models zijn te LOW-POLY en zullen er in-game niet uit zien maar als je toch door wilt gaan.

Zorg dan dat je sketchup 8 pro heb, export de sketchup file als .3ds en netzoals de mensen hierboven zeiden zorg even voor Autodesk 3DS max. (gratis te krijgen met een studenten account).

Daarna import je die .3ds in je 3ds max en kan je dus gaan converteren (het langst durende progress).

Je moet alle dummys verplaatsen en alle textures goed op de auto zetten, en ook alle bewegende objecten zoals deuren, motorkap, achterbak naar de juiste dummy moeten converteren en je moet als ware een goed kloppende hierarchy maken die zich aansluit op de chassis van de auto.

Dus zoals je ziet is dit nog een best wel heel ingewikkeld progress en valt die haast niet te doen als je nieuw bent in de GTA Modding.

Mvg,

Dennis.

Sinds 3D Studio Max 2010 kan je ook gewoon de standaard *.skp bestanden importeren. Dit is een betere optie sinds je anders moet betalen voor Google Sketch up zodat je het naar een *.3ds kan opslaan.

Geplaatst:

Ik heb niet te hoeven betalen voor sketchup 8 pro.

Maar dat is inderdaad waar wat jij zeg, maar in andere woorden, het is onmogelijk (het lukt wel) om een auto te converteren van sketchup naar gta-sa het zal en blijft te low poly zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...