TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Hey, weet iemand wat de laatste Android-versie is voor mijn Galaxy S GT-I9000? Hij draait momenteel op versie 2.2 maar is er ondertussen al niets hoger dan dat? En zo ja, welke versie is dat dan, en hoe moet ik dat downloaden? Alvast bedankt enneh.. ik heb nu al een tijdje op internet lopen zoeken maar ik vind nergens een duidelijk antwoord voor mijn vraag, vandaar dit topic Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Instellingen > Over dit toestel > Controleren op update's Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Staat nergens 'Controleren op updates'.. Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 (bewerkt) Sorry , ik bedoelde : Over het toestel > Software Update > Bijwerken. Bewerkt: 5 maart 2012 door Davedavy Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Staat er ook niet tussen.. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Allereerst moet je het programma van Samsung Kies! downloaden Hiero Zodra je die gedownload hebt en je mobiel aan je PC hebt gekoppeld spreekt het allemaal voor zich. Ik verwacht zelf dat hij hem naar 2.3.5 update, vanaf daar kun je het via je mobiel (Wi-Fi netwerk) updaten. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Bedankt, Kies is aan het downloaden, zodra het gedownload is ga ik effe kijken wat ik nog kan. Thanks again, en ik laat nog wel weten of het heeft gewerkt .. en het is gedownload. Lol Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 2.3.6 is overigens de meest recente versie van Android voor de Galaxy S. Deze is ook al beschikbaar via Kies mits je geen branded toestel hebt, maar een simlock vrij model uit de winkel. Helaas komt er geen Android 4.0 Ice Cream Sandwich naar de Galaxy S. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Met de update via Kies! draait mijn S nu op 2.3.3 Bedankt hiervoor, BoerTijger @Sprunk: Waar moet ik 2.3.6 halen dan? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Probeer hem via je mobiel te updaten, kijk post van davedavy voor meer. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 (bewerkt) Ik probeer wel een screen te maken , moment. Edit: Bewerkt: 6 maart 2012 door Davedavy Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Ja, had ik gisteren nog geprobeerd maar 2.3.3 is blijkbaar de laatste versie die ik kan downloaden.. Bedankt voor de hulp, jongens Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Volgens Google is de nieuwe update onderweg , even volhouden nog Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Haha, thanks voor de info Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Android 4.0 is wel mogelijk op een S. Alleen op een gekraakte S. En helaas met fouten erin bijv. groen scherm als je hem afsluit en veel vastlopers waardoor je de accu eruit haalt om te resetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.