MaxVito Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 @Davedavy niet op elke mobiel is de bijwerk knop aanwezig Het meest beste is via Samsung Kies, zoals je al gedaan hebt Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Raar dat jij alleen maar 2.3.3 als nieuwste versie binnen krijgt, terwijl toch echt onlangs 2.3.6 is uitgebracht. Je hebt van tevoren ook je Samsung Kies helemaal bijgewerkt? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Kies is gewoon kut. Ik heb ook een SGS en heb nooit 2.3.6 gehad op Kies, heb hem er handmatig opgezet, wat trouwens niet zo moeilijk is. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Raar dat jij alleen maar 2.3.3 als nieuwste versie binnen krijgt, terwijl toch echt onlangs 2.3.6 is uitgebracht. Je hebt van tevoren ook je Samsung Kies helemaal bijgewerkt? Ik heb Kies gedownload toen BoerTijger mij zei om hem te downloaden, da's dus twee dagen geleden. Dan moet die toch al updated zijn? Reageren
MaxVito Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 Ik zou als ik jou was even toch ff kijken of er nieuwe updates zijn voor kies. ( ik start nu kies op en krijg al binnen dat er een nieuwe update is) Open Kies --> Help --> Controleren op Updates. Idd Kies is een niet goed werkend programma Pas wel op met het er zelf oppassen dat je de goeie custom rom pakt. Je kunt het met Odin doen Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 @MaxVito, ik denk niet dat hij een custom rom wilt. Je kan ook gewoon de originele Gingerbread 2.3.6 via Odin flashen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 (bewerkt) Ik ga dit morgen wel even zoeken. Is nu een beetje te laat. Houd dus mijn post in de gaten morgennamiddag want ik ga hem editten, anders moet ik dubbelposten Volgens Kies! zelf, heb ik de laatste versie.. Bewerkt: 9 maart 2012 door TekaLoca Reageren
iFire Geplaatst: 1 mei 2012 Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 Je kan Custom Android ROM installeren via ODIN of via het systeem met ClockWorkMod Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 En dat geeft mij dan 2.3.4? Reageren
Kloep Geplaatst: 1 mei 2012 Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 Inmiddels is 4.0 al uit, als het goed is kan je die via Kies downloaden en installeren. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 4.0 voor de eerste Galaxy S? Reageren
Kloep Geplaatst: 1 mei 2012 Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 Ow, excuus. Dacht dat het hier om de Galaxy S II ging. :$ Reageren
iFire Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 Kijk eens op XDA-Developers en zoek je smartphone in het forum. Account maken is aan te raden Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 Waar moet ik specifiek naar kijken om te vinden wat ik nodig heb want ik weet niks van die programmatjes ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.