iFire Geplaatst: 3 mei 2012 Rapport Geplaatst: 3 mei 2012 Er zal een subforum zijn over de Galaxy S. Galaxy S - XDA Daar vindt je alles voor je Galaxy S - ROMS 'Officiële en Customs' - Root 'Meer recht over het systeem, Linux-based systeem' - Tutorials - enzovoort. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Check je PB eens aub, iFire? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Sorry voor de dubbelpost maar het is gewoon om even te melden dat ik hem heb geroot (of hoe het ook mag heten). Mijn Galaxy S draait nu op Android 2.3.6 en ik heb het gedaan m.b.v. dit filmpje. Nu had ik nog een vraag: stel dat er opeens een update komt voor de Galaxy S (na 2.3.6 dus), gaat die update dan ook gewoon werken op mijn toestel of ga ik die update moeten toepassen zoals ik net 2.3.6 er op heb gezet? Thanks! Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Als je een officiële Samsung ROM hebt kun je bij een eventuele update ( wat volgens mij niet meer komt ) , gewoon updaten via KIES als het goed is Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Ok, thanks voor je antwoord Reageren
iFire Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Teka, welkom in de wereld van ROMS, Kernel, Overclocking en etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.