Poepchineesje Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Hallo, Ik heb gisteren in de ps store de episodes van liberty city bundel gekocht die in de aanbieding was. Ik kan tbogt moeiteloss spelen en zo overschakelen naar IV. Maar hoe kan ik TLAD spelen? daar ben ik nog niet achter gekomen. Alvast bedankt, Poepchineesje Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Ik weet het niet zeker maar bij de cd-rom versie krijg je een keuzemenu tussen de twee Episodes zodra je 'm opstart. Bij de gedownloade versie kan dit natuurlijk anders werken. Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 Nu weet ik het maar welke features van de cd versie mis je in de dlc bundel? Reageren
xoex23 Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Volgens mij helemaal niks, behalve dat je de disc niet hebt Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Volgens mij helemaal niks, behalve dat je de disc niet hebt Ik heb de radiozenders vice fm etc. niet, de police cruiser is nog steeds hetzelfde en dat soort dingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.