Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

flxaom.png

Forumsignatures, altijd erg leuk om te maken. Leuke afwisseling tussen al dat andere werk. Heren, dames, fruit en dieren, mag ik jullie mening? :)

Geplaatst:

Ziet er zeer mooi uit! Het enige wat ik kan verzinnen is dat dezelfde grootte van de border aan de bovenkant en onderkant mijns inziens beter is.

9/10

Geplaatst:

Ziet er niet slecht uit, de kleuren springen er echt uit. Je hebt de focus goed op die vrouw gezet, mijn ogen gaan niet eerst naar minder belangrijke delen van je design toe. Toch moet ik wel toegeven dat rechts onder die vrouw het effect iets te veel geburned(?) is, waardoor het er een beetje saai uitziet. De diepte is op zich prima, al had je denk ik beter links boven dat oranje met die takken een beetje kunnen blurren, hetzelfde geld voor die takken rechtsboven. Ik denk ook dat de tekst een beetje overbodig is, het voegt niks toe verder aan het design en kweekt een beetje onrust, deze kan weggelaten worden denk ik.

Flitskikker had het hier boven over de border die niet klopte, ik ben het daar niet mee eens. Ik vind deze border totaal niet misstaan, en ik ben normaal anti-border, dus dat wil wel wat zeggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...