GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Hey ik zoek nederlandse tv series die op youtube staan, zoals Kinderen geen bezwaar De brug enzo. Het laatste wat ik had gezien waren 8 afleveringen van de brug Wat ik al gezien heb en op DVD heb Toen was geluk heel gewoon Kees en co Flodder Ha die pa Sam sam We gaan nog niet naar huis Zonnetje in huis nog niet compleet. Dus als iemand nog iets weet wat veel op youtube staat Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Zo wel 38 afleveringen Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Zo wel 38 afleveringen Is een detective serie. (Voor als je dat niet wist.) Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 (bewerkt) Ja dat weet ik, is meiden van de wit en diamant leuk om te zien ? of dit Bewerkt: 6 maart 2012 door GTA-LCS-Maverick Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Er zijn toch genoeg Nederlandse Series op tv? Zoals bijvoorbeeld Flikken Maastricht. Maar wat voor series zoek je dan? Drama, actie, komedie? Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Er zijn toch genoeg Nederlandse Series op tv? Zoals bijvoorbeeld Flikken Maastricht. Maar wat voor series zoek je dan? Drama, actie, komedie? Alle 3 wel of horror als dat kan, en Flikken Maastricht en Moordvrouw volg ik al, maar ik moet gewoon wat te zien hebben voor het weekend of in de avond. Reageren
commando Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 ik vind en vond Zwiebertje altijd wel leuk ( en heb er ook alle DVD's van ) Reageren
Wesley Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 Eens kijken of ik een paar ken (Dik gedrukte namen zijn wel redelijk) : - Rozengeur & Wodka Lime - Flodder - ‘t Vrije Schaep - Sil de Strandjutter - Laat Maar Zitten - 't Zonnetje in huis - Baantjer - Voetbalvrouwen - Bellicher de macht van meneer Miller - Kees & Co - Bernhard Schavuit van Oranje - Pleidooi - Bloedverwanten - Unit 13 - Zoop - Bureau Kruislaan - De co-assistent - Oppassen!!! - De Kleine Waarheid - Najib en Julia - Juliana Prinses van oranje - Flikken Maastricht - Gooische Vrouwen - Westenwind - Grijpstra & De Gier Ik ben over het algemeen niet zo'n voorstander van Nederlandse series, het wordt vaak slecht gespeeld. Ik heb toch liever Engelse series! Maargoed, ieder zijn eigen smaak! Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Geweldig om nu Oppassen te kijken, ben al bij aflevering 6. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.