jeffreytje58 Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 ik heb pas de missie are you going to san fiero gedaan en kwam er toen achter dat ik een glitch had gevonden, na de missie kan ik nu gewoon alle werelden betreden maar zodra ik naar las venturas ga heb ik 4 van die sterren achte me aan. groeten jeffrey Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 (bewerkt) Als je bedoelt dat je naar alle steden kunt, je hebt San Fierro en Los Santos al dus geen wonder dat je vier sterren hebt bij Las Venturas (Heb je nog niet vrijgespeelt ) edit: Net zoals Jesperkaj zei, geen glitch (Was niet zo duidelijk ) Bewerkt: 8 maart 2012 door Sammie3 Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 Topic verplaatst naar SA: General. Ik denk dat ze je daar meer kunnen vertellen over deze 'glitch'. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 Hier is geen sprake van een glitch, want na de missie 'The Green Sabre' heb je al toegang tot San Fierro, en pas na de missie 'Yay Ka-Boom-Boom' krijg je toegang tot Las Venturas. Nog even doorspelen en je kan zonder wanted level Las Venturas betreden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.