Crowley Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Geplaatst: 9 maart 2012 Hallo, Ik heb sinds december Grand Theft Auto: San Andreas. Het spel doet het helemaal prima, maar ik kan alleen niet opslaan. Steeds als ik wil opslaan komt er een of andere error te staan. Ik heb wel al gegoogeld maar daar kon ik niets vinden. Ik kon wel de map User Files vinden maar daar stond helemaal niets in. Kennen jullie dit probleem? Ik heb trouwens Windows 7. Hopelijk kunnen jullie me helpen Crowley Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Geplaatst: 9 maart 2012 Is het een legale versie van SA, of een illegale? Doe ook eens uninstall en daarna opnieuw installeren. Reageren
Crowley Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 Is het een legale versie van SA, of een illegale? Doe ook eens uninstall en daarna opnieuw installeren. Het is een legale versie, ik heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd steeds zonder resultaat. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 Zet de compatibiliteitsmodus eens op Windows 98. Zorg er ook voor dat het spel als Administrator wordt uitgevoerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.