Jump to content

Metal Gear Solid 3

W3sl3y

Recommended Posts

ik was in een leuke bui de Playstation 2 demo CD aan het bekijken.

Dus na een paar games gespeeld te hebben bekeek ik het filmpje van Metal Gear Solid 3 waarin je die hoofdpersoon genaamt Snake ofzoiets een motor zag overvallen.

De motor eigenaar zei: (ik weet niet meer helemaal precies hoor) Is this an other Grand Theft Auto.

Snake: No

Motor eigenaar: This is not Vice City man, this is the jungle.

Ik vond het wel toevallig.

Delen op andere websites

Zie je de teksten erbij, anders kan je misschien even wat screens erbij geven, het is inderdaad wel toevallig, maar wanneer is Metal Gear Solid uitgekomen. Trouwens nog iets, Vice betekend in de vorm van Vice-President, de tweede man, maar het betekend ook zoiets als ten gronde gegaan, opgegeven, afgedaalde stad. Het kan dus ook dat ze dat maar toevallig hebben gezegd. Maar het is wel leuk opgemerkt!

Maar kan je misschien voor screens of audio zorgen?

Delen op andere websites

Zie je de teksten erbij, anders kan je misschien even wat screens erbij geven, het is inderdaad wel toevallig, maar wanneer is Metal Gear Solid uitgekomen. Trouwens nog iets, Vice betekend in de vorm van Vice-President, de tweede man, maar het betekend ook zoiets als ten gronde gegaan, opgegeven, afgedaalde stad. Het kan dus ook dat ze dat maar toevallig hebben gezegd. Maar het is wel leuk opgemerkt!

Maar kan je misschien voor screens of audio zorgen?

Ook is Grand theft Auto frans voor grote auto diefstal.

Delen op andere websites

ik heb geen armax ofzo dus dat lukt niet.

Rechts bovenin op je toetsenboord zit een knopje 'Printscreen SysRq' daar moet je op drukken op het moment dat hij het zegt. Vervolgens open je Paint en duw je op CTRL + V, tadaa! screenshot. Alleen nog maar hierheen uploaden. Je kan in de

HelpDesk kijken hoe je dat upload.

Delen op andere websites

ik heb geen armax ofzo dus dat lukt niet.

Rechts bovenin op je toetsenboord zit een knopje 'Printscreen SysRq' daar moet je op drukken op het moment dat hij het zegt. Vervolgens open je Paint en duw je op CTRL + V, tadaa! screenshot. Alleen nog maar hierheen uploaden. Je kan in de

HelpDesk kijken hoe je dat upload.

maar ik d8 dat hij het op de ps2 had ?

mss kun je PROBEREN met een digi cam een foto van je scherm te nemen of zo of webcam !!...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...