W3sl3y Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 ik was in een leuke bui de Playstation 2 demo CD aan het bekijken. Dus na een paar games gespeeld te hebben bekeek ik het filmpje van Metal Gear Solid 3 waarin je die hoofdpersoon genaamt Snake ofzoiets een motor zag overvallen. De motor eigenaar zei: (ik weet niet meer helemaal precies hoor) Is this an other Grand Theft Auto. Snake: No Motor eigenaar: This is not Vice City man, this is the jungle. Ik vond het wel toevallig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Zie je de teksten erbij, anders kan je misschien even wat screens erbij geven, het is inderdaad wel toevallig, maar wanneer is Metal Gear Solid uitgekomen. Trouwens nog iets, Vice betekend in de vorm van Vice-President, de tweede man, maar het betekend ook zoiets als ten gronde gegaan, opgegeven, afgedaalde stad. Het kan dus ook dat ze dat maar toevallig hebben gezegd. Maar het is wel leuk opgemerkt! Maar kan je misschien voor screens of audio zorgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Zie je de teksten erbij, anders kan je misschien even wat screens erbij geven, het is inderdaad wel toevallig, maar wanneer is Metal Gear Solid uitgekomen. Trouwens nog iets, Vice betekend in de vorm van Vice-President, de tweede man, maar het betekend ook zoiets als ten gronde gegaan, opgegeven, afgedaalde stad. Het kan dus ook dat ze dat maar toevallig hebben gezegd. Maar het is wel leuk opgemerkt!Maar kan je misschien voor screens of audio zorgen? Ook is Grand theft Auto frans voor grote auto diefstal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik heb geen armax ofzo dus dat lukt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik heb geen armax ofzo dus dat lukt niet. Rechts bovenin op je toetsenboord zit een knopje 'Printscreen SysRq' daar moet je op drukken op het moment dat hij het zegt. Vervolgens open je Paint en duw je op CTRL + V, tadaa! screenshot. Alleen nog maar hierheen uploaden. Je kan in de HelpDesk kijken hoe je dat upload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik heb geen armax ofzo dus dat lukt niet. Rechts bovenin op je toetsenboord zit een knopje 'Printscreen SysRq' daar moet je op drukken op het moment dat hij het zegt. Vervolgens open je Paint en duw je op CTRL + V, tadaa! screenshot. Alleen nog maar hierheen uploaden. Je kan in de HelpDesk kijken hoe je dat upload. maar ik d8 dat hij het op de ps2 had ? mss kun je PROBEREN met een digi cam een foto van je scherm te nemen of zo of webcam !!... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 jah het is een PS2 demo cd. ik zal er wel een x een foto van maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 jah het is een PS2 demo cd.ik zal er wel een x een foto van maken. Okee, je kan in jou geval dan toch gewoon je PlayStation 2 op je Pc aansluiten, en dan een screenshot nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 hoe sluit je je ps2 aan op de pc :blink: via de usb ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.