Jump to content

SA:MP doet het niet? help!


Azaa

Recommended Posts

Eerste keer dat ik SA:MP heb gedownload

alles doet het wel maar als ik een server kies dan word het beeld wit en start het op zoals de normale san andreas opstart

en dan doet niks het en staat er dat er een fout is opgetreden.

ik heb geen mods en alles dus daar kan het niet aan liggen

hopelijk kan iemand helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het spel wel gedowngrade (als je v2 hebt)? Dit kan door deze downgrader te gebruiken en deze het spel te laten downgraden. Maar je moet wel weten dat je dan nog steeds v2 hebt maar dat deze wel mods support. Als je dus een savegame zou willen downloaden moet deze nog steeds voor versie 2 zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas MultiPlayer (SA:MP) is een modificatie. En voor modificatie's moet je versie 1 hebben. Daarom moet je downgraden, maar downgraden levert verder helemaal geen problemen op dus kun je gewoon veilig en goed downgraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de normale san andreas 100% uitgespeeld en ik zie er staan dat het problemen kan veroorzaken op je normale spel..is dat nog steeds zo en is het al een voorgekomen?

Je kan je oude savegame niet meer gebruiken, dus je zult opnieuw moeten beginnen.

Als je genoeg schijfruimte hebt zou je hem mischien 2x kunnen installeren.

Eentje van V1 en de ander van V2.

Link to comment
Delen op andere websites

@Erboven, fout na downgraden blijven je savegames werken, gezien het feit dat hij gewoon je gta_sa.exe patched zodat je kan modden. Bij versie 1 heb je ook een andere script.img en main.scm. Hij zal nog steeds de savegames van versie 2 moeten gebruiken na het downgraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...