BiglifeRPG Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 (bewerkt) Hey , Mijn neef zijn laptop doet het sinds vandaag niet meer :S (Acer -__-). Als hij hem aanzet blijft hij 5 secondes aan en reboot hij, het scherm blijft zwart. Weet iemand wat het probleem is? Alvast Bedankt! Bewerkt: 12 maart 2012 door BiglifeRPG Reageren
kelwin Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 Harde schijf misschien kapot? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 (bewerkt) Harde schijf misschien kapot? Nee, als ik een andere erin stop doet hij nog steeds hetzelfde. Edit: Niemand een oplossing? Dit is nogal dringend... Bewerkt: 13 maart 2012 door BiglifeRPG Reageren
delete45 Geplaatst: 13 maart 2012 Rapport Geplaatst: 13 maart 2012 Je ziet echt helemaal niks op 't scherm? Want dan lijkt mij dat 't moederbord of de videokaart kapot is. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2012 Je ziet echt helemaal niks op 't scherm? Want dan lijkt mij dat 't moederbord of de videokaart kapot is. Nee het is gewoon zwart, ook geen background light ofzo. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Geplaatst: 15 maart 2012 Je geeft een nogal vage omschrijving van wat er precies gebeurt. Je zegt hij reboot, maar je ziet niks op het scherm. Hoe weet je dan zo zeker dat hij reboot? Hoe precies gaat hij aan? Zie je het Windows scherm, of alleen een Acer schermpje? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 Je geeft een nogal vage omschrijving van wat er precies gebeurt. Je zegt hij reboot, maar je ziet niks op het scherm. Hoe weet je dan zo zeker dat hij reboot? Hoe precies gaat hij aan? Zie je het Windows scherm, of alleen een Acer schermpje? Als ik hem aanzet, gaat dat groene lampje aan. Daarna valt hij uit, en gaat het groene lampje weer aan. Je hoort de fan ook draaien en stoppen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 (bewerkt) Je zegt dat het een laptop is misschien iets met je energieding/kaart/weet niet hoe het heet kapot is? Hoelang heb je de laptop al? Bewerkt: 19 maart 2012 door nyltje Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Je zegt dat het een laptop is misschien iets met je energieding/kaart/weet niet hoe het heet kapot is? Hoelang heb je de laptop al? 2/2.5 jaar Reageren
Hayte Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Dus je ziet helemaal geen Acer scherm of wat dan ook? In dat geval is denk ik je moederbord naar de kloten... Heb je nog garantie? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Weleens van binnen schoongemaakt? (Dichtklappen - omdraaien - schroefjes los - stof verwijderen) Mijn Acer, een Extensa 5220, begon na drie jaar of zo niet schoongemaakt te zijn steeds uitvallen, ook vlak na opstarten. Bleek een laag stof de fan te blokkeren van ongeveer twee vingers dik.. Reageren
Hayte Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Een hitte probleem is een mogelijkheid, maar lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk. Opbouwende stof is niet iets wat opeens gebeurt, en dus zou het probleem dus ook niet opeens voor moeten komen, lijkt mij. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar ja. Ga overigens nu niet met je stofzuiger in dat ding lopen zuigen, maar gebruik iets van een borsteltje of zo. Het beste is om een busje perslucht bij je lokale pc-boer te halen en daarmee alles schoon spuiten. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 20 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2012 Het grappige is, er zit helemaal geen stof in. Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 20 maart 2012 Rapport Geplaatst: 20 maart 2012 Haal het ramgeheugen er is uit en start m dan is op? Wat gebeurt er dan? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 20 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2012 Haal het ramgeheugen er is uit en start m dan is op? Wat gebeurt er dan? Het zelfde, heb al 2 andere geprobeerd. Werkt ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.