Jump to content

Acer ASPIRE 7520G


BiglifeRPG

Recommended Posts

Hey :),

Mijn neef zijn laptop doet het sinds vandaag niet meer :S (Acer -__-).

Als hij hem aanzet blijft hij 5 secondes aan en reboot hij, het scherm blijft zwart. Weet iemand wat het probleem is? :)

Alvast Bedankt!

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Harde schijf misschien kapot?

Nee, als ik een andere erin stop doet hij nog steeds hetzelfde. :N

Edit: Niemand een oplossing? Dit is nogal dringend...

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Je geeft een nogal vage omschrijving van wat er precies gebeurt. Je zegt hij reboot, maar je ziet niks op het scherm. Hoe weet je dan zo zeker dat hij reboot?

Hoe precies gaat hij aan? Zie je het Windows scherm, of alleen een Acer schermpje?

Link to comment
Delen op andere websites

Je geeft een nogal vage omschrijving van wat er precies gebeurt. Je zegt hij reboot, maar je ziet niks op het scherm. Hoe weet je dan zo zeker dat hij reboot?

Hoe precies gaat hij aan? Zie je het Windows scherm, of alleen een Acer schermpje?

Als ik hem aanzet, gaat dat groene lampje aan. Daarna valt hij uit, en gaat het groene lampje weer aan. Je hoort de fan ook draaien en stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weleens van binnen schoongemaakt? (Dichtklappen - omdraaien - schroefjes los - stof verwijderen) Mijn Acer, een Extensa 5220, begon na drie jaar of zo niet schoongemaakt te zijn steeds uitvallen, ook vlak na opstarten. Bleek een laag stof de fan te blokkeren van ongeveer twee vingers dik..

Link to comment
Delen op andere websites

Een hitte probleem is een mogelijkheid, maar lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk. Opbouwende stof is niet iets wat opeens gebeurt, en dus zou het probleem dus ook niet opeens voor moeten komen, lijkt mij. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar ja.

Ga overigens nu niet met je stofzuiger in dat ding lopen zuigen, maar gebruik iets van een borsteltje of zo. Het beste is om een busje perslucht bij je lokale pc-boer te halen en daarmee alles schoon spuiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...