Sublime Geplaatst: 13 maart 2012 Rapport Geplaatst: 13 maart 2012 (bewerkt) Hallo, Ik heb een request om de foto van mijn vriendin aan te passen. Ik wil graag een donkere background / Gta IV stijl. Graag wil ik de resolutie behouden. Sorry voor de slechte kwaliteit, maar ik koop binnenkort een nieuwe webcam Alvast bedankt voor de photoshops! Bewerkt: 13 maart 2012 door Maikle Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 13 maart 2012 Rapport Geplaatst: 13 maart 2012 Kan je niet beter de URL van het plaatje geven of een printscreen ervan maken? Reageren
Sublime Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2012 Kan je niet beter de URL van het plaatje geven of een printscreen ervan maken? Klik Ohja, vergeten Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 maart 2012 Rapport Geplaatst: 13 maart 2012 (bewerkt) Doe ik wel. Kun je wel nog eventjes je aanvraag beter beschrijven, een donkere achtergrond is duidelijk, gewoon wat verdonkeren. De IV stijl, wat bedoel je daar mee Bewerkt: 13 maart 2012 door Ice Banana Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.