Jump to content

*PROBLEEM*


-TonyStark-

Recommended Posts

Dag allemaal,

Omdat mijn vorig topic afgestorven is en er geen reacties komen ( Klikderklik ) start ik dit nieuw topic.

Tijdens het gamen valt mijn PC om een onbepaalde tijd uit, dit heb ik bij vrijwel alle games om maar een paar voorbeelden te noemen : TDU 2, GTA IV, COD Black Ops en zelf Minecraft waarna mijn saves dan ook verdwijnen. Ik controleer tijdens het gamen om de zoveel tijd mijn temperaturen met Speedfan ,mijn CPU blijft meestal onder de 55° maar mijn GPU warmt soms op tot 100° en hij valt dan ook uit, precies op 100°.

Nu weet ik niet of dat extreem hoog is...ik vermoed van wel. Nu wil ik weten waar het probleem echt ligt en of ik het kan oplossen door een nieuwe koeler, voeding of iets anders te kopen.

Iemand enig idee? Voor meer info, vraag maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. De videokaart wordt te warm, zou ik dan een nieuwe voeding moeten kopen? :duh:

1) Blaas het stof uit je PC(en voornamelijk de videokaart, dus even losschroeven en schoonblazen.) met een compressor / perslucht. Eventueel koeler eraf halen en stof er tussen uit peuteren en nieuwe koelpasta erop.

2) Andere koeler zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...